וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר: "קיבלנו הגרלה סבירה"

2.2.2010 / 15:30

הטניסאית תתמודד עם נבחרת הפדרציה נגד הולנד, סלובניה ובולגריה במאבק על חזרה לבית העליון. מור: "כל משחק פתוח"

נבחרת הנשים בטניס זכתה היום (שלישי) להגרלה נוחה בשלב הבתים של הבית האירופאי/אפריקאי בגביע הפדרציה. הטורניר ייצא לדרך ביום רביעי בפורטוגל, כאשר 16 הנבחרות בבית חולקו לארבעה בתים. ישראל שובצה לבית יחד עם הולנד, סלובניה ובולגריה, כאשר הבית ישוחק בשיטת ליגה. ארבע מנצחות הבתים יעלו לחצי הגמר, כאשר שתי הנבחרות שינצחו יעלו לפלייאוף על העלייה לבית העליון השני (9-16), שיתקיים בסוף אפריל 2010.

על הנייר, הנבחרת של שחר פאר, יוליה גלושקו, קרן שלמה וחן אסטרוגו, נחשבת למועמדת חזקה לסיים במקום הראשון בבית. הטניסאית הבכירה בנבחרת הולנד היא ארנצ'ה רוס, המדורגת במקום ה-117 בעולם, ובעקבות היעדרותה של מיכאלה קרייצ'ק, השחקנית השניה שלהן מדורגת 369 בעולם. את בולגריה מובילה צבטנה פירונקובה המדורגת 112 בעולם, כאשר דיה אבטימובה מדורגת 263 בעולם. פירונקובה הפסידה לפאר ממש לאחרונה, בסיבוב השני של אליפות אוסטרליה הפתוחה. לפי הדירוג, סלובניה דווקא נחשבת לנבחרת החזקה בבית, כאשר הטניסאית הבכירה היא פולוניה הרצוג, המדורגת 63 בעולם, עם זאת שחר פאר ניצחה אותה בקלות בתחילת השנה באוקלנד.

ראוי לציין כי מלבד שחר פאר, נבחרת ישראל לא מציבה נבחרת שנחשבת לחזקה במיוחד, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שההגרלה הייתה יכולה לזמן לה נבחרות עם שחקניות טופ 10 כמו דנמרק של קרולינה ווז'ניאקי ובלארוס של ויקטוריה אזרנקה.

פאר: "הכי חשוב שנבוא כעת לכל משחק בפני עצמו"

הנבחרת כאמור תפתח את הופעותיה ברביעי נגד סלובניה, ובהמשך תפגוש את בולגריה ואת הולנד. "זו הגרלה סבירה, היה יכול להיות קשה יותר וגם קל יותר", אמרה שחר פאר עם היוודע תוצאות ההגרלה. "עכשיו כשהכל הוחלט, הדבר החשוב ביותר הוא שנבוא לכל משחק בפני עצמו, שכל אחת תיתן את המקסימום ואז התוצאות כבר תגענה".

קרן שלמה הסכימה גם היא עם פאר, והוסיפה: "ההכנות היו טובות, ההגרלה סבירה ואני חושבת שאם נשחק טוב נוכל לנצח כל נבחרת". הקפטן ליאור מור הוסיף: "ההגרלה בסדר, היינו יכולים לקבל הגרלה טובה יותר כמובן. בסך הכל כל מפגש הוא פתוח וכל נבחרת יכולה לנצח. ההכנות שעשינו הן מצוינות, הכי טובות שיכולנו לעשות. שחר נראית בכושר מצוין ושאר הבנות נלחמות כדי לשחק".

"זו נבחרת חדשה וצעירה ועבורנו זה חידוש מרענן שיכול לקחת אותנו למקומות טובים ולייצר מומנטום לשבוע הארוך הזה", הוסיף מור. "מחר יהיה לנו את המשחק הקשה ביותר בבית. אם נתחיל טוב וננצח, אז המשך השבוע יהיה טוב גם הוא". תומר דנק, מאמן הנבחרת, הוסיף: "ההגרלה מעניינת. על פניו נראה שהבית בהחלט מאוזן. עשינו הכנה טובה ואנחנו מרגישים מוכנים. האווירה טובה ומה שבטוח הוא שניתן את המקסימום בכל מפגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully