וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה ואיינוגבה נחתו? דווקא אג'ידה ביקש לאחר

2.2.2010 / 13:49

שוער הפועל פ"ת שנשאר מחוץ לסגל ניגריה חיכה לסוף אליפות אפריקה. דני לוי: "אישרתי לו, לפני שידעתי שיוסי שקל נפצע"

בהפועל פתח תקוה זועמים על שוער הקבוצה הניגרי, אוסטין אג'ידה, שרק לאחר הדחתה של נבחרתו בחצי גמר אליפות אפריקה הודיע שיאחר לחזור לארץ, וזאת למרות שידע שלא יכלל בסגל. העובדה שהשוער השני יוסי שקל פצוע, רק הפכה את התנהלותו של אג'ידה לחמורה יותר מבחינתם של אנשי פתח תקוה.

"הוא הודיע שינחת רק לפנות בוקר או מחר (רביעי), כך שגם אם הוא יגיע לאימון מחר, הוא יהיה עייף מאוד מהטיסות", מתחו גורמים בקבוצה ביקורת על השוער. "זה חוצפה וחוסר אחריות מצדו. אם אניימה ואינוגבה נחתו, גם הוא יכל לנחות. יש לו עניינים אישיים לסדר? אוקיי, הוא יכל לעשות אותם על חשבון האליפות במקום לשבת ביציע. הוא בסך הכל שוער שלישי, אבל כנראה שהוא בחר להמשיך לנפוש במקום להגיע ארצה. מעניין שהוא הודיע על כך לדני לוי רק בתום האליפות". דני לוי מסר בתגובה: "אני אישרתי לו לאחר, אבל זה קרה לפני המשחק מול בני יהודה ולפני שידעתי ששקל נפצע. אחרי המשחק כבר היה מאוחר מדי".

כזכור, נבחרת ניגריה שסיימה בשבוע שעבר את משחקיה במסגרת אליפות אפריקה כללה שלושה נציגים המשחקים בליגת העל שלנו: שוער הפועל תל אביב וינסנט אניימה, שוער בני יהודה דלה אינוגבה ושוער הפועל פתח תקוה אוסטין אג'ידה. השניים הראשונים, שנכללים בסגל, כבר נחתו לפנות בוקר בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully