וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשחק בלאציו, עוד העונה, מבלי להיחשב כזר"

2.2.2010 / 11:08

אייל גולסה בטוח: ”חיפה הציעה חוזה של 70 אלף דולר, זו לא הצעה שאפשר לחתום עליה”. נפתחה קבוצה בפייסבוק בגנותו

"אין מצב שאני חוזר לישראל. חתמתי על חוזה לחמש וחצי שנים אחרי שהבנתי שאוכל לשחק העונה. בקרוב מאוד יוציאו לי דרכון בלגי ואהיה שחקן מן המניין בלאציו. אשחק העונה מבלי להיחשב כזר". כך אמר הבוקר (שלישי) קשר מכבי חיפה, אייל גולסה, בשיחה עם מכריו בישראל. השחקן, שעדיין לא מתכוון לחזור לישראל, שוהה בלאציו עם אחיו התאום אוראל, עליו אמר: "הוא יחתום בלאציו, יישאר כאן איתי, וישחק בקבוצת הנוער".

גולסה חתם תמורת 350 אלף יורו לעונה. השחקן הוסיף ואמר: "לפני שיצאתי לאירופה חיפה הציעה לי חוזה בגובה 70 אלף דולר. זאת לא הצעה שאפשר לחתום עליה". גולסה, שלן בבית מלון בעיר זוכה לשמירה צמודה. השחקן סיפר כי זכה לשמירה בעקבות מעריצים מקומיים שמגיעים בשעות הלילה לבקש חתימות. במכבי חיפה יצרו קשר ראשוני עם משפחתו של השחקן וביקשו ממנה ליצור קשר עם השחקן, ככל הנראה על מנת לשכנע אותו להתקשר ולספק הסברים לבכירי המועדון על הצעד שעשה. גולסה סיפר עוד למקורביו כי הוא יבקש לדחות את השירות בצה"ל וייתכן שפרקליטיו יגישו בקשה שישרת בתפקיד הקשור לקהילה היהודית באיטליה, כתחליף לשירות הצבאי. גולסה הבהיר כי אין לו כוונה לחמוק מהשירות בצה"ל, אך יבקש להתחשב במצב שנוצר. בינתיים באיטליה, אגב, נפתחה קבוצה חדשה בפייסבוק נגד צירופו של גולסה ללאציו. לקבוצה "לא רוצים את גולסה" הצטרפו כבר למעלה ממאה חברים.

בעוד מכבי חיפה מנסה ללמוד כיצד ניתן לסכל את מעברו של אייל גולסה ללאציו, בקבוצה האיטלקית מתייחסים לעסקה כסגורה. "גולסה שחקן שלנו", אמר אמש (שני) המנהל הטכני של לאציו, איגלי טארה, בהתבטאות ראשונה של גורם רשמי בלאציו בעניין השחקן. טארה אמר כי השחקן יהיה זמין מיידית ויצטרף לאימונים. אגב, על פי "סקיי איטליה", גולסה ינסה לא להיחשב כזר על ידי שימוש בדרכון בלגי. גולסה נמצא בתהליך הנפקת הדרכון, כשהנהלת לאציו מסייעת לו בהליך. גולסה חתם בגיל 17 על חוזה לחמש שנים במכבי חיפה, אולם לפי חוקי אופ"א רק מגיל 18 החוזה הופך תקף מבחינה מקצוענית. גולסה הפך בן 18 באוקטובר 2009, אולם חיפה לא חידשה או החתימה אותו על חוזה הכובל אותו אליה, ולכן הוא נחשב שחקן חופשי כיום.

העברתו של כריסטיאן לדסמה לאינטר לא יצאה אל הפועל, ועתה יש ללאציו שישה זרים, כשמותר לשתף רק חמישה. "לדסמה שחקן נהדר ובעל פוטנציאל גדול, אבל הוא יקר מדי בשבילנו", התייחס הבעלים של אינטר מאסימו מוראטי לעסקה שנפלה. רק במקרה של התרת חוזה עם לדסמה ומתן פיצויים לשחקן, תוכל לאציו לצרף את גולסה לשורותיה, אלא אם השחקן ישיג דרכון בלגי, ואז לא ייחשב לזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully