וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א יכולים להירגע: לא נוסעים לקאזאן

באופ"א החליטו להעביר את המשחק לעיר אחרת, בגלל הקור. שכטר ודה רידר לא התאמנו. שחקן: "הסיכוי לאליפות קטן"

שוער הפועל תל אביב וינסנט אניימה חזר הבוקר (שלישי) ארצה, לאחר שסיים את חלקו באליפות אפריקה. אניימה היה מהמצטיינים בשורות נבחרת ניגריה, והיה לו חלק גדול בכך שהנשרים סיימו את הטוניר במקום השלישי. משחקו הגדול ביותר של השוער היה ברבע הגמר נגד זמביה, אז הצטיין בדו-קרב הפנדלים ואף כבש את השער שהעלה את נבחרתו לחצי הגמר. "אני מאוכזב כי היינו יכולים להגיע גם לגמר, היו לנו הרבה שחקנים פצועים ואני מקווה שבמונדיאל כולם יהיו בריאים ונגיע לשלבים הגבוהים", אמר אניימה.

אניימה התייחס לפער בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, שצמח ל-12 נקודות, בעקבות ניצחון הירוקים אמש על מכבי פתח תקוה (0:1). "אני עדיין מופתע שמכבי חיפה לא מפסידה, לא ראיתי דבר כזה, הם רק ממשיכים לנצח", התייחס אניימה ליכולת האלופה. "לגבי הקבוצה שלי - אנחנו סומכים על ההמשך, בפלייאוף יהיה יותר צמוד. אני חושב שעדיין נוכל להתמודד על האליפות".

על צירופם של שני שחקני החיזוק, דניאל דה רידר והקרואטי בויאן ורוצ'ינה, אמר אניימה: "אני לא מכיר אותם, אבל המאמן יודע מה הכי טוב למועדון, והם יעזרו לנו. נראה מה יהיה ונתחבר משחק אחרי משחק. יש לנו קבוצה חזקה שיכולה לנצח בכל משחק".

אניימה התייחס גם להחלטה של התאחדות הכדורגל האפריקאית להרחיק את טוגו משתי אליפויות, אחרי שזו פרשה מהטורניר בגלל תקיפת אוטובוס השחקנים שלה: "אף אחד לא מבין את ההגיון של ההחלטה להרחיק אותם משתי האליפויות הבאות. זה בכלל מאבק פנימי באנגולה ולא ברור לאף אחד למה הדיחו אותם. כולם באפריקה מקווים שישנו את ההחלטה הזאת".

התלבטות אם להרכיב את ורוצ'ינה נגד אשדוד

בהפועל תל אביב שמחו לקבל את החדשות מאופ"א, לפיהן משחק החוץ נגד רובין קאזאן ב-18/2 בליגה האירופית לא יתקיים בעיר הרוסית הקפואה. בימים הקרובים יודיעו להפועל תל אביב איזו עיר רוסית אחרת תארח את המשחק, כאשר האופציה שהועלתה בינתיים היא ולאדיקווקז. בכל אופן, המטוס שחכרה הפועל תל אביב יגיע לכל יעד ברוסיה.

בעלי הפועל תל אביב, מוני הראל, מנסה ליזום דרך ההתאחדות לכדורגל הצעת חוק שעל פיה כל כדורגלן, בין אם הוא שירת בצבא או לא, יוכל לשחק בנבחרת ישראל. מדובר בחוק המתבסס על חוק בן סהר, שלא יבדיל בין אם השחקן שיחק בקבוצה פאר בעולם וקיבל פטור בשל כך, או שיחק במועדון בארץ ופחד לפגוע בעיסוקו ככדורגלן ולכן בחר שלא להתגייס. "זו היא הצעה שנועדה לתת צ'אנס לכולם", אמר היום הראל. "המחשבה מאחוריה ששחקנים לא יצטרכו להוכיח קריטריונים מסוימיים. הדברים נמצאים בבדיקה בהתאחדות שכבר בעבר ניסתה להוציא מיזם שכזה ואני מקווה שנוציא את זה הפעם לפועל".

היוזמה של הראל כבר הספיקה לגרור תגובות בכנסת, וראשון הפוליטיקאים שיצאו נגדה היה ח"כ משה (מוץ) מטלון מישראל ביתנו, ששלח מכתב ליושב ראש ההתאחדות אבי לוזון בו ציין: "לדעתי זוהי יוזמה מבישה שאין לה מקום במדינת ישראל. אין לתת לשחקן, מוכשר ככל שיהיה, את הפרס לייצג את אזרחי המדינה לאחר שסרב למלא חובתו ולשרת בצה"ל כמתחייב בחוק. אבקשך לדון ביוזמה זו ולבטלה עוד בטרם תעלה לדיון".

בתוך כך, הפועל ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד. בצוות המקצועי עדיין לא החליטו האם להרכיב לראשונה את בויאן ורוצ'ינה, שערך את אימון הבכורה שלו אתמול. גוטמן לא בטוח לגבי כושרו של השחקן, שחזר לאחרונה מפציעה במיניסקוס.

מי שלא ערכו היום אימון הם איתי שכטר ודניאל דה רידר. ההולנדי סובל ממתיחה קלה בשריר הירך ואילו שכטר סובל מכאבים במפשעה. בכל מקרה, השניים אמורים לשוב לאימונים ביום שישי. מעבר לכך, בהפועל קיבלו באכזבה רבה את הניצחון של מכבי חיפה אתמול, כשאחד השחקנים אמר: "תיאורטית הכל עדיין פתוח, אבל ביכולת שמציגה חיפה, לכולם פה די ברור שהסיכוי לאליפות קטן מאוד".

עדכון ראשון: 9:55
עדכון אחרון: 17:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully