וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן על גולסה: "לא עושים דבר כזה"

1.2.2010 / 22:08

קפטן מכבי חיפה אמר לחבריו לאחר הניצחון בפתח תקוה: "זה משחק של אליפות". לוי: "נפגענו מגולסה". דוד: "לא הגיע לנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה המשיכה הערב (שני) להתקדם בצעדי ענק לעבר אליפות נוספת, כאשר גברה על מכבי פתח תקוה 0:1. אחרי החמצות רבות ויכולת נהדרת שגילה דרגוסלאב יבריץ' בשערה של המארחת, פרץ ולדימיר דבאלישווילי את המחסום עם שער בדקה ה-72 וסידר לחיפאים פער של 12 נקודות בפסגה על פני הפועל תל אביב.

אלישע לוי: "גולסה ביצע מעשה שלא ייעשה"

למרות הניצחון החשוב, במכבי חיפה לא הצליחו לשכוח מסיפור מעברו החשאי של אייל גולסה ללאציו. "זו הפתעה לכולנו", אמר בסיום הקפטן יניב קטן. "זה שחקן שאנחנו אוהבים ומעריכים, אבל יש דרך וצורה לעשות כל דבר. אני לא הייתי עושה דבר כזה באופן אישי. שמרנו עליו בכפפות של משי מאז שעלה לקבוצה הבוגרת, אבל יש דרך".

על המשחק הקשה אותו הצליחה קבוצתו לעבור בהצלחה, אמר קטן: "לא היה לנו קל, נכון שהפער משמעותי במיוחד לאור הקיזוז. אנחנו צריכים להיות דרוכים לקראת המשחק הבא. מכבי פתח תקוה הסתגרה ברוב הדקות ואני שמח שהצלחנו לנצח".

המאמן אלישע לוי הוסיף: "אני לא חושב שצריך כבר לשמוח. עשינו צעד חשוב. זה מגרש מאוד קשה מבחינת המשטח ומבחינת קבוצה שמשתפרת. אמנם ניצחנו 0:1, אבל הגענו למספר הזדמנויות. נלחמנו כמו קבוצה". על גולסה: "כולנו הופתענו ונפגענו. גולסה עשה מעשה שלא ייעשה. הוא יכול היה לפתור את זה בצורה אחרת. כמאמן, אין לי מה להוסיף. אנשי המחלקה המשפטית יטפלו בזה".

מאמן מכבי פתח תקוה, פרדי דוד, חווה עם קבוצתו הפסד ראשון לאחר ארבעה משחקים: "אני חושב ששיחקנו לא טוב. סגנון המשחק שסיגלנו לעצמנו בתקופה האחרונה נעלם. בכל קרב על הכדור, חיפה הגיעו ראשונים, באוויר או על הקרקע. היינו רחוקים אחד מהשני ולא החזקנו כדור. אני לא רוצה להשתמש בביטויים כמו 'נתנו להם כבוד', אבל הרגשתי שלא הגיע לנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully