וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אימון בכורה לורוצ'ינה ומור שושן

החלוץ והבלם הוצגו בקבוצה, שהחלה להתכונן לקראת אשדוד. אניימה ינחת לפנות בוקר. 10,000 כרטיסים נמכרו לקראת קאזאן

הפועל תל אביב ערכה היום (שני) אימון נוסף לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול מ.ס אשדוד. המאמן אלי גוטמן עדיין לא תרגל את ההרכב לקראת יום שבת, אך בתחילת האימון כינס את שחקניו בכדי להציג להם את הרכש החדש של המועדון - החלוץ בויאן ורוצ'ינה, וכן את בלם הנבחרת האולימפית, מור שושן, שחתם אתמול על חוזה ל-4 וחצי שנים. לאחר מכן השניים ערכו אימון בכורה במדים האדומים, כשורוצ'ינה קיבל את החולצה עם הספרה 20 ואילו שושן את הספרה 2.

איתי שכטר ודניאל דה רידר הסובלים ממתיחות קלות, ערכו אימון ריצה בלבד והשניים צפויים לחזור לאימונים מלאים ביום חמישי, כשהקבוצה תחל למעשה את ההכנות בצורה אינטנסבית יותר לקראת אשדוד. גם וינסנט אניימה, שאמור לנחות לפנות בוקר לאחר חודש באליפות אפריקה, ישוב לאימונים ביום חמישי והוא צפוי לחזור לשער על חשבונו של ניל אברבנל.

במועדון ציינו כי למשחק הביתי מול רובין קאזאן במסגרת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית כבר נמכרו כעשרת אלפים כרטיסים. בקבוצה עדיין לא יודעים להגיד באופן רשמי אם קאזאן אכן מתכוונת בוודאות לרכוש את כרטיסו של ביבראס נאתכו או שמא מדובר במלחמה פסיכולוגית לקראת המפגש הכפול, שכן בתקשורת הרוסית דווח כי קאזאן מעוניינת גם בדגלאס דה סילבה ובוינסנט אניימה.

במסגרת הכנות הקבוצה לעונה הבאה, עם המחשבה שרבים משחקני המועדון מבוקשים באירופה ועשויים לעזוב עם תום העונה הנוכחית, חתמה הפועל תל אביב על החוזה עם חברת imscouting, בכדי לחזק את מערך הסקאוטינג של הקבוצה לקראת העונה הבאה, כפי שעשתה גם מכבי חיפה בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully