וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ עשוי למנות דמות מקצועית בכירה

הבעלים שוקל את האפשרות לקצץ בסמכויות של שלומי דורה, ובכך לאלץ אותו להתפטר. עדן בן בסט ביקש לעזוב ונדחה

החלוץ עדן בן בסט ביקש היום (ראשון) מהנהלת הפועל חיפה להשתחרר מהקבוצה, אך נענה בשלילה ואמור לסיים את העונה בקרית חיים. רצונו של החלוץ לעזוב נובע בעיקר מחוסר יכולתו לכבוש שערים העונה, כשגם העימות אתמול בינו לבין אוהדי הקבוצה משפיע על החלטתו. כזכור, בן בסט פגש באוהדים המקללים מחוץ לקרית אליעזר בתום ההפסד הביתי מול סכנין, ואמר להם: "בגללכם הקבוצה נראית ככה".

בשל אותו עימות פנה אביו של השחקן למועדון הבוקר וביקש לעזוב, וכאמור נדחה. בעקבות פנייתו ויכולתו הדלה צפוי לאבד החלוץ את מקומו בהרכב האדומים כבר השבוע מול הפועל פתח תקוה.

מעבר לעניין החלוץ, בהפועל חיפה קיימת דריכות רבה לגבי עתידו של המאמן שלומי דורה. לאחר שיחה בין המנכ"ל אפרים גבאי לבעלים יואב כץ הוצעו מספר רעיונות, וביניהם האפשרות למנות דמות מקצועית בכירה מדורה ובכך לקזז את סמכויותיו של המאמן ואולי לאלצו להתפטר. אפשרות נוספת היא לפטר את דורה באופן מיידי ולהביא מאמן במקומו. כרגע האופציה הראשונה נראית טובה יותר, אבל בחיפה עדיין לא מסכימים לאשר באופן רשמי את המשך דרכו של דורה בקבוצה, ולכן קיים סיכוי שהמאמן יפוטר בסופו של דבר.

כץ בינתיים משהה את החלטתו, אך הדברים יכולים להשתנות בכל רגע, כשכץ עדיין בודק אופציות למנות מאמן אחרים. אחד מהם, כידוע, הוא ערן קוליק, שכץ נפגש עם סוכנו בשבוע שעבר. הבוקר דורה העביר את האימון כרגיל, כשבקבוצה הורגש היטב סימן השאלה הגדול מעל ראשו של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully