וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ורוצ'ינה חתם בהפועל תל אביב

החלוץ הקרואטי עבר בדיקות וחתם ל-3.5 שנים. שחקנים בקבוצה: "אם חיפה ינצחו מחר, אפשר לסגור את הסיפור"

שבוע לאחר המאבק על סאדאת בוקארי, התחדשה היריבות בין הפועל תל אביב למכבי חיפה, כשהפעם מוליכות הטבלה נאבקו על שירותיו של בלם הנבחרת הצעירה מור שושן מהפועל נצרת עילית. בשבוע שעבר, לאחר שחתם מוחמד כליבאת במדי הירוקים, הביעה חיפה התעניינות גם בבלם הצעיר, והייתה אמורה להחזיר היום תשובה אם היא מעוניינת בשירותיו, אך הבלם חתם בסופו של דבר בהפועל לארבע וחצי שנים.

על אף שלחיפה הייתה זכות ראשונים על השחקן, קרוב משפחתו של שושן, סוכן השחקנים גק'י דהאן, ניסה ביממה האחרונה להחתים את השחקן במדי הפועל תל אביב, שלחצה על הבלם לחתום לפני שהירוקים יחליטו בנושא. שושן אמור להיות חלק מהסגל של הקבוצה הבוגרת ולהצטרף כבלם רביעי בהפועל ולהתמודד עם יהודה חוטה על משבצת המחליף.

אגב, בסיום המשחק אמש (שבת) מול מכבי נתניה (3:3) זרקו אוהדי הפועל תל אביב חפצים לעבר אחד הקוונים, וההתאחדות לכדורגל הודיעה כי תעמיד לדין את הקבוצה על התנהגות אוהדיה.

בתוך כך, הפועל ערכה היום אימון שחרור ומחר תחל את הכנותיה למשחק מול מ.ס אשדוד. החלוץ הקרואטי, בויאן ורוצ'ינה, חתם באופן רשמי על החוזה לשלוש וחצי שנים בקבוצה ואמור לערוך מחר את אימון הבכורה של אצל האדומים. גם היום בבוקר לא נרגעו הרוחות מהמשחק המשוגע אתמול שהיה בבלומפילד.

השחקנים עצמם לא בדיוק ידעו איך לעכל את המשחק ובתוך הקבוצה עצמה נשמעו כבר קולות על חוסר פרגון ועל אנוכיות: "לא היינו מגיעים למצב שנתניה מובילה עלינו 0:3 בכלל אם כל אחד לא היה חושב רק על עצמו ועל איך לקדם את עצמו ולא על הקבוצה. חזרנו אתמול מהקבר וכולנו שמחים על זה, אבל אנחנו מקווים שלא הפסדנו את האליפות. אם חיפה ינצחו מחר, אפשר לסגור את הסיפור".

בתחילת האימון אסף גוטמן את שחקניו על הדשא והשחקנים שמעו ממנו פרגון, אבל גם ביקורת: "כל הכבוד לכם על 10 הדקות האחרונות אתמול. על זה אני מסיר בפניכם את הכובע, אבל כשהכדור עובר בין שני הבלמים אלה הדברים שחייבים לשפר במשחק ההגנה שלנו".

מעבר לכך, בהפועל מתחילים להביע דאגה אמיתית נוכח היכולת של איתי שכטר בשבועות האחרונים ומקווים כי החלוץ התאושש מהתקופה הלא טובה בה הוא נמצא. דניאל דה רידר ואביחי ידין לא התאמנו היום והם צפויים לחזור בהמשך השבוע לאימונים רגילים.

עדכון ראשון: 11:57
עדכון אחרון: 16:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully