וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נקודת זינוק

31.1.2010 / 10:03

שבוע הסופרבול ייפתח (00:30, METV) עם משחק הפרובול. מתאם ההגנה של הסיינטס: "נדאג שמאנינג יזכור אותנו"

לאחר גמרי החטיבות היה השבוע הראשון מבין השניים שלפני הסופרבול רדום לחלוטין, אולם החל מהלילה, ממשחק הפרובול (00:30, בין ראשון לשני, METV) הסיפור יהיה שונה. זו תהיה הפעם הראשונה שבה פותח הפרובול את שבוע הסופרבול ומשוחק באצטדיון שיארח את הריקוד הגדול ולא בהוואי. השחקנים המשתתפים בסופרבול לא יעלו לפרובול, כך שהסגלים יהיו חסרים מאוד.

סביב הליגה, אגב, יש הרבה ביקורת נגד מיקומו החדש של הפרובול. הקומישינר רוג'ר גודל קבע את התאריך החדש של המשחק על מנת לפמפם את הסופרבול וגם כדי שהאירוע לא ישמש אנטי קליימקס בשבוע שאחרי הסופרבול. ואולם, העובדה ששני הסגלים יהיו חסרים מאוד, הביאה לקריאות נגד ההחלטה של גודל.

בינתיים, בניו אורלינס ניסו לחמם את הגזרה בסוף השבוע, כשמתאם ההגנה גרג וויליאמס אמר כי פייטון מאנינג יקבל כמה "תיקולים שיגרמו לו לזכור (remember me shots)": "ידוע שיש לו שעון מדהים בראש", אמר וויליאמס, "ואם נגיע אליו, נדאג שיזכור אותנו".

הקולטס העדיפו לא להגיב, כפי שעשו לאחר הדיבורים של הג'טס לפני המשחק בין השתיים. שון פייטון, מאמן הסיינטס, ניסה לעדן: "כולנו יודעים שמאנינג משחרר כדור מהר, וברור שנרצה להגיע אליו לפני שעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully