וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור פסר חתם באחי נצרת

31.1.2010 / 15:05

בבוקר המגן חתם בהפועל פ"ת, אבל מכבי פ"ת הטילה וטו על המעבר, אז בצהריים הוא חתם אצל ג'ון גרגורי. הלוזונים אישרו

מגן מכבי פתח תקוה, נאור פסר, חתם היום (ראשון) באחי נצרת. השחקן ישחק בקבוצתו של ג'ון גרגורי עד תום העונה, כשהפעם, בניגוד לאירועי הבוקר, קבוצתו אישרה את המעבר. פסר וסוכנו גלעד קצב אישרו את המהלך.

כזכור, בבוקר פסר חתם בהפועל פתח תקוה עד לתום העונה, אולם מכבי פתח תקוה התנגדה לעסקה והטילה וטו על מעברו. המנכ"ל אפי צפריר כבר נפגש עם סוכנו של השחקן וסיכם את הפרטים, וזאת לאחר שפסר כבר סיכם עקרונית בהפועל באר שבע, שהתמהמהה עם ההחלטה, אך בסופו של דבר, כאמור, פסר גמר בנצרת. פסר (24), שחקן הנבחרת האולימפית לשעבר, לא עזב לעולם את מכבי פתח תקוה, הקבוצה בה גדל, עד העונה.

בתוך כך, איגוד השופטים שלח הבוקר מכתב לתובע ההתאחדות עו"ד שלום אבן עזרא, בו הוא מבקש לנקוט בצעדים משמעתיים כנגד דני לוי. הבעיה היא שלוי לא נושא בתפקיד ולא ברור האם יוכל לעמוד לדין מטעם ההתאחדות לכדורגל. טפר אמר: "הדברים שלוי ייחס לזטמה שקריים. הוא לא היה חבר הנהלת בנצרת. הוא עובד מתנ"ס". באיגוד טוענים כי הקבוצה לא תוכל לערער בגין התוצאה מול בני יהודה. "לפעמים שופטים טועים", הסבירו שם. "הדברים שאמר דני לוי אינם נכונים. צריך לשמור על כבוד השופטים בישראל והגיע הזמן שמישהו יפעל בעניין". לוי אמר: "זאת שערורייה שאין כדוגמתה. השופט הכריע את המשחק כשהעניק להם ניצחון שלא היה ולא נברא מעולם. כדאי לבדוק מה הקשר האמיתי שלו לנצרת. אבקש לשלוח את יוסי שושני, שמעורב במחלקת הנוער, לשפוט משחקים של נצרת".

עדכון ראשון: 9:51
עדכון אחרון: 15:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully