וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "רואים את התנהגותו של גולסה בחומרה רבה"

31.1.2010 / 7:46

במועדון הירוק הוציא הודעה רשמית בנוגע לקשר, שנסע לחתום בלאציו על חוזה ל-4.5 שנים. אביו: "אייל הרס לי את החיים"

קשר מכבי חיפה, אייל גולסה, המריא אתמול (שבת) לרומא על מנת לחתום על חוזה לארבע שנים וחצי בלאציו. גולסה נפגש באיטליה עם סוכן איטלקי, שהציע לו כבר ביום שישי לעלות על טיסה לאיטליה ועל פי מקורבים לעסקה חתם על העסקה ללא ידיעת איש ממכבי חיפה. גולסה המריא לאיטליה בשבת בצהריים מבלי שיידע אפילו את חבריו לקבוצה, שם הוא נפגש עם נשיא המועדון קלאודיו לוטיטו. "אם גולסה חתם בלאציו, מדובר בחוזה כפול", אמר גורם בכיר במכבי חיפה. "יש לו חוזה במכבי חיפה והוא לא ביקש להשתחרר ממנו".

במכבי חיפה מסרו בתחילה כי "מועדון מכבי חיפה למד ובוחן את הנושא", אך בקבוצה מתכוונים להטיל וטו על העסקה. מאוחר יותר הוציאה הקבוצה הודעה רשמית: "מועדון כדורגל מכבי חיפה רואה בחומרה רבה את התנהגותו של הקשר אייל גולסה. לשחקן הסכם מחייב עם המועדון. המשך הטיפול הועבר ליועץ המשפטי של המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ".

אותו גורם בקבוצה הוסיף היום כי: "לאציו לא מתנהלת בצורה כזאת שהיא תחתים אותו על חוזה. כנראה שהוא חתם על זכרון דברים, ואם זה כך עדיין אין תוקף ממשי לעסקה". בחיפה הזכירו כי לשחקן אמנם מלאו 18, אך החוק באיטליה שונה והוא אינו מאפשר לקבוצה להעביר לשורותיה שחקן מבלי לקבל את אישור קבוצת האם לכך. בחיפה מזכירים שגולסה אמור בקרוב להתגייס לצה"ל, מה שבכל מקרה עשוי להוות בעיה עבורו למרות חוק בן סהר.

במכבי חיפה מתכוונים לזמן את השחקן לשיחה דחופה עם הבעלים יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק, על מנת לדרוש הסברים בנוגע לנסיעתו. בחיפה ישקלו גם לקנוס את השחקן. לפיכך, הסיכוי שחיפה תסכים לשחרר את השחקן היום (תום מועד ההעברות) נמוך מאוד. במעודון מתכוונים להוציא מאוחר יותר הודעה ובה התייחסות לנושא.

"אייל פגע בי מאוד, הלוואי ומכבי חיפה תושיב אותו על הספסל, הוא עשה את טעות חייו ולא ברור לי האם הוא יצליח להסיר את הכתם הזה מעצמו", אמר אביו של השחקן, אבנר גולסה, שחקן עבר מוכר של הפועל כפר סבא. "אתמול בערב הייתי איתו וביקשתי ממנו שלא יעשה צעד כזה. הצעד שהוא עשה מהווה פגיעה בי ובמשפחה שלו. אני לא יכול להחזיר את הגלגל אבל לא יכאב לי אם יושיבו אותו על הספסל".

"כששמעתי שהוא רוצה לטוס אמרתי לו 'אייל, כל דבר בזמנו'. הייתי מנסה לעצור אותו, אבל זה לא קרה ואני מרגיש שבגדו בי. זה צעד לא יפה, מכוער. האמת היא שכואב לי על מכבי חיפה יותר מאשר עליו. אייל פגע בי כי אנשים כיוונו אותו. הוא יישאר במכבי חיפה, מה רע שם? הם עזרו לו ורצו אותו לעוד שלוש שנים. שוב, כאבא אני מתבייש בצעד שעשה. הוא הרס לי את החיים, גמר אותי. הייתי בטוח שהוא נשאר בארץ".

החלוץ סאדאת בוקארי, שגילה כי הוא סובל מפציעה כבר באימון השני שלו בחיפה ביום שישי, הודיע גם אתמול לאחר האימון כי הוא סובל מכאבים בבוהן. אייל משומר נטש את האימון אתמול ועלי עותמן צפוי לפתוח מול מכבי פתח תקוה ביום שני.

על פי דיווחים שהתפרסמו בסוף השבוע בפולין, מכבי חיפה רצתה לצרף את החלוץ קאמיל רוסיצקי שמשחק ביאגילוניה ביאליסטוק, אך היא לא הסכימה לשחררו גם תמורת מליון יורו. הקשר ישראל זגורי והמגן טאלב טוואטחה ימריאו היום (ראשון) לטורניר באיטליה עם קבוצת הנוער.

עדכון ראשון: 31.1 7:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully