וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - אחי נצרת: איך יוצאים מהתחתית?

דור בלך

30.1.2010 / 21:47

שתי האחרונות נפגשות לקרב לוהט (א', 19:30, ללא שידור). גרגורי: "עלינו לשמור על המומנטום", רועי לוי יפתח ברעננה

לאחר רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון והפסד נוסף בגמר גביע הטוטו, ינסו בהפועל רעננה לצאת מחר (ראשון, 19:30, ללא שידור) לדרך חדשה בניצחון על יריבתם לתחתית, מכבי אחי נצרת. רעננה אמנם מעודדת מהיכולת שהציגה בגמר גביע הטוטו, כמו גם בשני המחזורים האחרונים בהם היו קרובים לנצח את מכבי נתניה ומ.ס אשדוד, אך לא השכילה לנצל את ההזדמנויות הרבות שלהם וסיימה רק בתיקו.

ברעננה רואים חשיבות רבה במשחק הקרוב ומאמינים כי ניצחון בו יוכל להרחיק אותם משמעותית מהקו האדום עקב תוצאות יתר קבוצות התחתית במהלך השבת. אלי כהן אמר לשחקניו כי עליהם לעשות הכל כדי לנצח ולא לראות בתיקו תוצאה סבירה. המאמן ימשיך עם הרכב כמעט זהה לזה שהפסיד לבית"ר ירושלים בגמר גביע הטוטו, פרט לשינוי אחד כשרועי לוי יתפוס את מקומו של חיים פונטרומולי באגף.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, אירמנטס זלמיקאס, עמרי עטייה, תמיר פור, דוד דיגמלאשווילי, אבי כנפו, סטיבן כהן, כריסטיאנו דוס סנטוס, ריקארדס בניושיס.

אחי נצרת: גרגורי מחפש ניצחון שני רצוף

כשבשבוע שעבר הצליחו לשבור סוף סוף את רצף תריסר המשחקים שבהם לא ניצחו ולרשום ניצחון ראשון בעידן ג'ון גרגורי עם ניצחון 1:0 מול הפועל עכו, באחי נצרת מקווים לחבר שני נצחונות ברצף, מה שלא קרה מאז המחזור השישי. על אף התקופה הארוכה שלא הצליחו לנצח, ניצחון יעלה את נצרת מהמקום האחרון עד למעל הקו האדום ובנצרת לא רוצים לפספס את ההזדמנות.

"אנחנו במומנטום חיובי ועלינו לשמור אותו", אמר גרגורי לשחקניו. "בשבוע שעבר ניצחנו וגם בשבועיים שלפני היינו צריכים לנצח ולא השכלנו לעשות זאת. אם מחר תמשיכו באותה היכולת ותדעו להיות חדים ומדוייקים, אני בטוח שננצח". מייקל טוקורה אמנם סובל מכאבים אך צפוי להיות כשיר למשחק, וגרגורי צפוי להמשיך עם ההרכב המנצח מהשבוע שעבר, על אף ששני הבלמים המורחקים מוחמד עמרייה ומרק גורמן חזרו.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עמאר, מור דהאן, רמי דואני, מאג'ד יונס, שלומי חנוכה, מייקל טוקורה, לוהאב כיאל, יניב לוזון, גיא דיין, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully