וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי ישראל: רעננה הבטיחה מקום בפלייאוף

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

30.1.2010 / 17:50

ניצחה את אשקלון 5:7, נכנסה לפלייאוף וסידרה מאבק בין אשקלון לחיפה על הכרטיס הנוסף. ותיקי חיפה בכושר מעולה

הפועל רעננה הבטיחה היום (שבת) את מקומה בפליאוף של ליגת הראגבי הישראלית לגברים, לאחר שגברה על הפועל אשקלון 5:7. אשקלון היתה זו שעלתה ליתרון ראשון בדקה ה-20 לאחר טריי של לוניה פינסקי, שבצורה לא אופיינית פספס לאחר מכן את בעיטת ההמרה. בדקה ה-32 הניח מריאנו ויינשטיין טריי לטובת רעננה, ותומר ברכה העביר את בעיטת ההמרה וקבע את התוצאה שהפכה לתוצאת הסיום, לאחר שבמחצית השניה אף קבוצה לא הצליחה לעבור דרך הגנת היריבה.

"אני ממש גאה בחבר'ה שלי", אמר המאמן פיט סיקל. "דיברנו בנסיעה חזרה על כך שבמשך 80 דקות נלחמנו ופשוט התרכזנו בליהנות. זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה". רעננה צמודה כעת בטבלה להפועל יזרעאל-גלבוע עם 15 נקודות, ותפגוש אותה בשבוע הבא לקרב ישיר על המקום השני. בנוסף, המשחק בין אשקלון לחיפה במחזור האחרון הפך למאבק טעון ולוהט על המקום האחרון בפליאוף.

בטורניר הנוער הארצי עד גיל 18 בקיבוץ יזרעאל זכתה שוב המארחת, לאחר שגברה בגמר על תל אביב בתוצאה 5:20 (ללא בעיטות). ראוי לצין שבשלב המוקדם הפסידה יזרעאל בתוצאה 15:5 לרמת השרון של כוכבת ליגת הנשים מיקי ויצמן, המחוזקת בשחקנים המעטים מעל גיל 16 של עמק הירדן-גולן. גם בטורניר הנוער הצפוני המשולש עד גיל 16 השיגה יזרעאל ניצחונות על מגידו ועל עמק הירדן, ואף ניצחה את מגידו במשחק עד גיל 14.

בספורטק תל אביב הביסה היום קבוצת ותיקי חיפה את נבחרת ותיקי שאר הקבוצות. "הם היו מנצחים את חיפה של היום", סיכם אד פרידמן, נשיא "זקני ציון", נבחרת הוותיקים של ישראל. כמחצית משחקני חיפה במשחק הם שחקני עונת האליפות של לפני 20 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully