וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בני סכנין: מרעי מועמד לסכנין

הקבוצה של מרקו בלבול מעוניינת בחלוץ הפועל ת"א. ערפאת בספק למשחק בחיפה. כיוואן יחליף את בלו אצל המארחת

בסיום שבוע לא קל, עם הרבה ספקולציות לגבי עתידו של שלומי דורה ומריבה מתוקשרת בין הבעלים יואב כץ לאוהדי הקבוצה, ערכה היום (שישי) הפועל חיפה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול בני סכנין (שבת, 19:00). האדומים מהכרמל צמאים לניצחון בכדי להחזיר את השקט לקבוצה, אך הסטטיסטיקה אומרת שהקבוצה לא ניצחה בביתה מאז המחזור ה-13 ובסך הכל הצליחה לנצח רק פעמיים בקרית אליעזר העונה. לעומתה, המאזן של סכנין בחוץ עוד יותר גרוע עם ניצחון אחד בודד במחזור העשירי על מכבי פתח תקוה.

במקום לנסות להרגיע את השחקנים באסיפת הקבוצה היום, דורה הגביר את הלחץ כשאמר: "זה משחק על שש נקודות. אם לא ננצח, הקבוצה תקלע למאבקי התחתית. אתם צריכים לעשות הכל בכדי לנצח. המשחק תלוי בכם ואני סומך עליכם".

בצד המקצועי, דורה מתכנן שינוי מערך כשיחזור לשחק עם חמישה קשרים. המשמעות היא שהישאם כיוואן יחזור להרכב על חשובנו של ירו בלו שירד לספסל. בריאן חרסיסיץ' גם יחל את המשחק מחוץ לקווים, כשלבאן חמדלזה יתפוס את מקומו בקישור לצידו של יוסי דורה. שחררו הבינלאומי של רוי לימה הגיע היום לקבוצה. הפורטוגלי טרם עבר בבקרה התקציבית ולא יוכל לעמוד לרשות חיפה.

הרכב משוער: אוהד כהן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, לבאן חמלדזה, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, ערן לוי, עדן בן בסט.

ערפאת בספק למשחק

שבוע גם מלא תהפוכות עבר גם על בני סכנין, שכלל צירוף שני זרים חדשים. הקבוצה החתימה את הקשרים נסטיה צ'ה, הסלובני שלא ישחק מחר, וג'ורג'ייה צ'טקוביץ', המונטנגרי שאולי ישותף במשחק, ותנסה לשמור על מומנטום החיובי לאחר הניצחון בשבוע שעבר מול בני יהודה (0:2). בסך הכל, סכנין רשמה הפסד אחד בששת משחקיה האחרונים. במועדון מנסים הקבוצה להעביר לשורותיהם את חלוץ הפועל תל אביב, ויקטור מרעי, לפני סגירת חלון ההעברות ביום ראשון. בסכנין מקווים כי לאחר נחיתתו של בויאן ורוצ'ינה אצל האדומים, יסכים גוטמן לשחרר את החלוץ שאמור לרדת לקצה הספסל של הפועל תל אביב.

שלא כמנהגו, מרקו בלבול לא תרגל הבוקר את ההרכב לקראת המשחק וגם את אסיפת הקבוצה דחה ליום המשחק. הבלם טל חן התבטא לאחר האימון ואמר: "חשוב לנו מאוד לשמור על המומנטום החיובי מהשבוע שעבר. בשבועות האחרונים הקבוצה מציגה כדורגל חיובי ולמרות שיש לנו חסרונות והפועל חיפה קבוצה מצוינת, נבוא מחר בכדי לחזור עם תוצאה טובה. התכוננו טוב כל השבוע לקראת המשחק ואני מאמין שהכנות אלו יעזרו לנו להוציא תוצאה טובה".

בלבול עדיין מתלבט לגבי ההרכב, זאת משום שג'קו ערפאת בספק גדול ולמאמן אין הרבה אופציות התקפיות על הספסל. כרגע נראה כי אחמד קאסום יוסט לעמדת החלוץ, אבל קיימת אפשרות שגם רן יצחק יפתח כחלוץ בודד נגד קבוצתו לשעבר. עבאס סואן, שנעדר מול בני יהודה בגלל צבירת כרטיסים צהובים, יחליף את חאלד חלאיילה שייעדר מאותה סיבה.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חיים בנון, באסם גנאים (רן יצחק), חאמד גנאים, קאדו, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully