וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "יצאנו בהרגשה טובה כי שיחקנו ביחד"

איתן נוח

29.1.2010 / 16:10

שחקני מכבי תל אביב נשמעו מרוצים עם הנחיתה בארץ למרות ההפסד לסיינה. פרקינס: "אני מרגיש שאני משתפר"

יותם רונן

מכבי תל אביב נחתה היום (שישי) אחר הצהריים בישראל אחרי ההפסד לסיינה אמש. למרות ההרגשה הלא נעימה איתה הגיעה הקבוצה לטופ 16, שחקניו של פיני גרשון דווקא שיחקו טוב יחסית והפסידו בתוצאה מזערית מבחינתם (72:76). ביום חמישי הבא תגיע ריאל מדריד לארץ למשחק הכי חשוב של מכבי תל אביב עד כה העונה. בינתיים בליגת העל, ביום ראשון הקרוב תחזור הקבוצה לליגת העל עם משחק ביתי מול מכבי חיפה, כשהצפייה של הצהובים לחזור לנצח אחרי ההפסד בשבוע שעבר מול ברק נתניה.

"יצאנו בהרגשה טובה כי שיחקנו ביחד כמו ששיחקנו במשחקים הטובים שלנו בתחילת העונה, למרות שהפסד אף פעם לא עושה הרגשה טובה", סיפר עם הנחיתה גיא פניני. "אנחנו רוצים לנצח ביום ראשון את מכבי חיפה, ואז להתחיל להתכונן לריאל מדריד. לשמור על הבית זה נורא חשוב והמשחק מול ריאל יהיה משחק מפתח עבורנו".

דורון פרקינס, שקלע אתמול 11 נקודות, התייחס עם הנחיתה ליכולתו האישית: "במשחק מול נתניה הרגשתי שיכולתי לתת יותר, אז עליתי אתמול במטרה לתת את הכול. באופן אישי אני מרגיש שאני משתפר". כמו כן, התייחס פרקינס למשחק של אתמול: "היו לנו כמה הזדמנויות לנצח את המשחק אתמול, אבל לא ניצלנו אותן. אני לא חושב שהיה לנו משחק מדהים. שיחקנו אתמול טוב בהגנה, אבל עדיין בשביל לנצח אנחנו צריכים לתקן את הטעויות שעשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully