וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע שלא היה

אורי שלף

29.1.2010 / 14:07

מקבץ האירועים הביזאריים בעולמנו הספורטיבי גרם לאורי שלף לתהות האם לא נשאבנו אל המציאות המדומה של האח הגדול

בבית האח הגדול חגגו השבוע בקול תרועה רמה את "השבוע שלא היה", מבחר מטלות ומשימות מטומטמות, שבצוותא עם סופר ביייב אמריקאית אך משעממת נועדו ליצור מציאות מדומה ולערער עוד יותר את מצבם הנפשי של הדיירים בבית. מבחר אירועים תמוהים שקרו השבוע בספורט הישראלי גרמו לי לחשוב שאולי אותו שבוע שלא היה יצא מתחומי האח הגדול לאוויר העולם הספורטי שלנו.

קחו לדוגמא את אוהדי הפועל תל אביב. הבטיחו לנו חיזוק בפגרה, וכולם יודעים שהפועל צריכה חלוץ ומגן ימני. אז חלוץ הוחתם, אבל רק אחרי שחלוץ אחר נחטף לחיפה על ידי סוכנים כפולים (שמתם לב שבראש כל פקק תנועה עומדת ניידת משטרה ובראש כל שערורייה משתרבב שמו של דודו דהאן?) ואז התברר לנו שהחלוץ שהוחתם, במה שהיה נראה כברירת מחדל לפני סגירת חלון ההעברות, בכלל היה האופציה הראשונה, וזאת למרות שהיה ידוע מראש שהוא לא יוכל לשחק בליגה האירופית. גם מגן ימני הגיע. בהתחלה סיפרו לנו שהוא לא בסגל למשחק העונה בחיפה בגלל ג'ט-לג מתמשך, ואחרי יומיים הוא כבר היה על המטוס חזרה לדרום אמריקה... בגלל הג'ט-לג?

קחו לדוגמא את אברם גרנט, השגריר שלנו באנגליה, הוא, שכל תפקיד אליו מונה היה מאחורי גבו של מישהו, טוען עכשיו כי הוא מאיים להתפטר מתפקידו כמנג'ר פורטסמות מכיוון שמוכרים לו שחקנים מאחורי הגב. וזה עוד לפני שהזכרתי את עמרי כספי, שגרירינו באמריקה שסלל את דרכו לחמישיית הרוקיז בפסגת הפאר של הליגה הטובה בעולם, מדהים.

מה שלא פחות מדהים היה לגלות שארז אדלשטיין, שהוביל את הנבחרת האולימפית למקום הרביעי באליפות העולם הלא רשמית, לא ימשיך בתפקידו ולעומתו דני פרנקו, כבודו במקומו מונח, שתחת הדרכתו ירדה נבחרת הנוער לדרג ב', כן ימשיך. הסיבה שאדלשטיין לא יאמן היא כי כל שאר המינויים של מאמני הנבחרות "הונחתו" על ראשו של יו"ר הועדה המקצועית מר דוד פריש, אז הוא החליט שמן הראוי שהמינוי למאמן הנבחרת האולימפית יהיה אישי שלו ונתן אותו למקורבו רוני בוסאני, שגם כבודו במקומו מונח.

הזוי לא? אז מה תאמרו על פרץ הרגשות שיצא משחקני ואוהדי בית"ר אחרי הזכייה הנחשקת בלא אחר מאשר גביע הטוטו הזניח? וזה עוד לפני שהזכרנו את ניצחונה של ברק נתניה על מכבי תל אביב ומצב הרוח המרומם של אותה מכבי ת"א אחרי עוד הפסד ביורוליג? אכן מציאות מדומה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully