וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל באר שבע: "הפעם נרוץ יותר"

מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום, נחוש ליצור מומנטום אחרי גביע הטוטו (שבת, 17:15, ספורט1). גאוו לא יוחתם בבאר שבע

אחרי שהמתיקו את השבועיים הקשים בליגה עם זכייה בגביע הטוטו, בבית"ר מקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק מול הפועל באר שבע מחר בטדי (שבת, 17:15, ספורט1).

"משימה אחת גמרנו אבל יש לנו עוד שתיים – הליגה והגביע. הליגה זה הלחם והחמאה ודרך הליגה הכל נקבע", אמר יצחק שום לשחקניו באסיפה לפני האימון המסכם הבוקר. "דווקא בשנה הזאת, כשלא הכל הולך חלק, היה חשוב לנו לזכות בתואר. לא הייתם צריכים להוכיח לאף אחד שום דבר אלא לעצמכם. כמו שתמיד אמרתי, אם אתם רוצים, אם אתם רצים, אף אחד לא יכול לעמוד מולכם וזה מה שעשיתם מול רעננה. ראיתי את המשחק שוב ושוב ואני יכול להגיד לכם שהייתי מרוצה ממה שראיתי".

שום הוסיף: "בשביל שנגיע מוכנים למשחק עוד עשרה ימים בגביע המדינה – נצטרך להיות טובים גם בליגה. יש לנו ארבעה משחקים חשובים מאוד שיכולים להפוך לחוויה – המשחק מחר, המשחק במחזור הבא נגד בני יהודה, המשחק בגביע נגד מכבי באר שבע והמשחק נגד מכבי חיפה".

כזכור, בסיבוב הראשון הפסידה בית"ר 3:2 לקבוצתו של גיא עזורי ונראתה רע מאוד. למרות שהקבוצה מבירת הנגב נמצאת בתקופה לא טובה, שום ביקש משחקניו לא לזלזל. "זה לא הולך להיות קל, הם הפסידו בשני המשחקים האחרונים והם לא יהיו יריב קל. גם אנחנו לא ניצחנו במשחקים האחרונים ולכן הגיע הזמן שניקח נקודות. כמה שרצנו ביום שלישי, מחר נרוץ יותר. כמו ששיחקנו טוב מול רעננה, נצטרך להביא את זה גם לליגה ולשחק יותר טוב מחר".

הקפטן אבירם ברוכיאן עדיין סובל ממתיחה במפשעתו ובספק למשחק מחר. הקשר עשוי להכלל בסגל, אך לא צפוי לפתוח בהרכב. ג'וניור ויסה, שנפצע באימון אתמול בקרסולו, לא התאושש ולא יהיה בסגל. מנגד, הרכש החדש של בית"ר, הקשר האורוגואי סבסטיאן ואסקז עבר את מבחן הכשירות וכנראה יפתח על הספסל. שמעון גרשון סיים לרצות את עונש ההרחקה וישוב להרכב.

פרט לכך צפוי שום להמשיך עם ההרכב שזכה בגביע הטוטו כשאריאל הרוש בין הקורות, אריק בנאדו או תומר בן יוסף במרכז ההגנה לצד גרשון, כשאיתן טיבי ואבי ריקן באגפים. קובי מויאל ופאולו דה לה האסה במרכז הקישור, כשגם עידן טל, שעמד לועדת משמעת אתמול, נמצא בתמונת ההרכב במקום מויאל. בחלק ההתקפי עידן ורד ימשיך בהרכב במקום ברוכיאן הפצוע, כשלצידו עמית בן שושן ומלפניהם ברק יצחקי וטוטו תמוז.

הרכב משוער: אריאל הרוש, איתן טיבי, תומר בן יוסף (אריק בנאדו), שמעון גרשון, אבי ריקן, קובי מויאל (עידן טל), פאולו דה לה האסה, עידן ורד, עמית בן שושן, טוטו תמוז, ברק יצחקי

הפועל באר שבע: ברקת הטילה וטו על עסקת גאוו

הפועל באר שבע לא תחתים את החלוץ הגנאי אריק גאוו. הסיבה: לפי גורמים במועדון, הבעלים אלונה ברקת הילה וטו על העסקה לאחר שלא רצתה שהמאמן יחתים שחקן נוסף ללא מבחנים, כפי שעשה בעבר עם ג'וזף טאצ'י ופטה בנגורה, ששוחררו אחרי חודש ימים. גורם בבאר שבע אמר: "לא צריך להחתים חלוצים בכל מחיר. יש לנו את ברק בדש וזה מספיק".

בדש עצמו יפתח בהרכב במשחק שייערך מחר מול בית"ר ירושלים, כשלצדו ישחק חנן פדידה ולא אוהד קדוסי, שיודח מההרכב. שמו של קדוסי עלה בימים האחרונים שוב בהקשר של בני סכנין, אך בעקבות הטלת הוטו על עסקת גאוו, הוחלט להשאירו בקבוצה. עזורי לא ערך אסיפה לשחקניו ואמר להם: "לא צריך לדבר יותר מדי, אתם יודעים מה לעשות".

הרכב משוער: טברטקו קאלה; אייל שן, דנילו מוריירה, וויליאם סוארס, שמעון הרוש; משה אסולין, יוסי אופיר, מוחמד אדמו, דוד רביבו; חנן פדידה, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully