וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי נתניה: זוגבו מתעכב, ליפשיץ יפתח

בנתניה זועמים על השוער שינחת רק הערב ולא ישחק (19:30, ספורט1). ורוצ'ינה נחת: "העבודה שלי - להבקיע". אניימה ייעדר

רויטרס

.

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה (שבת, 19:30, ספורט1). אחרי השבוע הסוער שעבר על הקבוצה, במסגרתו החתימה מכבי חיפה את החלוץ סאדאת בוקארי שהיה על הכוונת של האדומים, הרוחות נרגעו בעקבות החתמתו הצפויה של בויאן ורוצ'ינה הקרואטי, שנחת אחר הצהריים בארץ.

עם נחיתתו אמר ורוצ'ינה: "אני יודע שהפועל תל אביב הוא מועדון גדול, עם קהל נאמן ואפילו משוגע שמעודד 90 דקות ומשמש כשחקן ה-12 של הקבוצה. הקבוצה מראה כדורגל טוב והרשימה בליגה האירופית. העבודה שלי היא להבקיע שערים, בשביל זה באתי ואני מאמין שאצליח לעשות את זה בהפועל".

אלי גוטמן, ערך היום אסיפת קבוצה קצרה מהרגיל ובה ביקש לשמור על עקרונות המשחק של הקבוצה ולהפעיל לחץ לאורך כל המגרש. המאמן הראה לשחקניו וידאו של המשחק האחרון מול מכבי חיפה ושל נתניה מול הפועל עכו והפועל רעננה, ואמר לשחקניו: "הייתי מאוד מרוצה מהמשמעת הטקטית שהיתה מול חיפה. אנחנו צריכים להגיע למשחק כמו למשחק מול חיפה, עם אותן נחישות ואגרסיביות שהראנו בקרית אליעזר".

שני שינויים עיקריים צפויים מחר בהרכב של הקבוצה. דגלאס דה סילבה, הסובל מנקע בקרסול, לא צפוי לשחק מחר ובמקומו עשוי לפתוח זוראב מנטשאשוילי, כשבמקרה כזה אביחי ידין יוסט לעמדת הבלם. יחד עם זאת, גוטמן עדיין מתלבט והוא עשוי בסופו של דבר להשאיר את ידין בקישור ולהציב את הבלם הצעיר יהודה חוטה בהרכב.

שינוי נוסף יהיה בהצבתו של דניאל דה רידר בהרכב במקומו של מהראן לאלה, שיירד לספסל. המשמעות היא שאיתי שכטר יתופקד כחלוץ חוד. אגב, לאלה התלונן על כאבים ברגלו בסיום האימון וגם הוא בספק למחר.

הרכב משוער: ניל אברבנל, דני בונדר, וואליד באדיר, אביחי ידין, דדי בן דיין, זוראב מנטשאשוילי (יהודה חוטה), ביברס נאתכו, גילי ורמוט, דניאל דה רידר, ערן זהבי, איתי שכטר.

ימפולסקי יפתח כמגן ימני

שוערה של מכבי נתניה אריסטיד זוגבו, שהיה אמור לנחות הבוקר (שבת) לקראת משחק הקבוצה נגד האדומים, ינחת רק בערב עקב עיכוב בטיסתו והוא יחמיץ את המשחק. במועדון זועמים על שוער נבחרת חוף השנהב שנבחרתו הודחה כבר ביום שני מאליפות אפריקה, ולמרות זאת לא עשה מספיק מאמץ לשוב עד המשחק בשבת. כמו כן, במועדון שוקלים להתלונן בפני פיפ"א על הנושא. לפיכך, מי שיפתח בשער נתניה הוא דניאל ליפשיץ.

לאחר ששמטה יתרון מול הפועל רמת גן (0:2) ונוצחה 3:2, תנסה נתניה, ללא זוגבו כאמור, להתאושש דווקא על חשבון השנייה בטבלה. מעבר למכה המוראלית בהפסד לקבוצת התחתית בשבת שעברה, נתניה ספגה מכה הגנתית קשה כשקלמי סבן וביוואן פרנסמן ראו כרטיסים אדומים ולא יוכלו לקחת חלק במשחק. בנתניה מודעים להתקפת המחץ של האדומים בראשות שחקן נתניה עד לפני כחצי שנה, איתי שכטר, שכבש צמד מול האקסית בסיבוב הקודם.

את מקומו של פרנסמן במרכז ההגנה יתפוס ליאוניד קרופניק, כשבמקום קלמי סבן יפתח דלה ימפולסקי שישחק לראשונה העונה כמגן, תפקיד שלותר מתיאוס ניסה ללמד את השחקן. גם ללא ההרחקות והאיחורים בחזרה מחו"ל, הגנת נתניה סובלת מפציעות כשגם טל מעבי וגם יגאל אנטבי פצועים, ועמרי בן הרוש הצעיר ימשיך לפתוח כמגן שמאלי.

בקישור צפויה נתניה לעלות עם הרכבה החזק כשאלמוג כהן ורביד גזל במרכז, ושניר גואטה ושלו מנשה בחלק הקדמי שלו. בחוד ימשיכו פיראס מוגרבי ודייויד גומז, שאמנם לא כבשו בשבוע שעבר אבל הציגו משחק התקפה טוב ויצרו אינספור מצבים מול שערה של רמת גן.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, דלה ימפולסקי, ליאוניד קרופניק, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה, פיראס מוגרבי, דייויד גומז.

עדכון ראשון 16:18 29/1
עדכון אחרון 14:10 30/1

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully