וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק סאנצ'ז עשוי לעבור ניתוח בברך

29.1.2010 / 10:11

גם אם יבוצע הניתוח בברך השמאלית, הקוורטרבק של הג'טס צפוי להיות מוכן לעונה הבאה. וולקר ינותח, ייעדר תקופה ארוכה

מארק סאנצ'ז, הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס, נפגש עם דוקטור ג'יימס אנדרוז, המנתח המומחה של הספורט האמריקאי, ועשוי לעבור ניתוח בברכו השמאלית, על מנת לאחות את הרצועות הפצועות. לסאנצ'ז יש בעיה גם בברך ימין, אולם הוא לא ינקוט צעדים, בשלב זה, כדי לרפאה. אם יעבור את הניתוח, יהיה, על פי ה-GM מייק טננבאום, "בריא הרבה לפני פתיחת מחנה האימונים של הקבוצה".

שחקן שבוודאות ינותח הוא ווס וולקר, התופס של ניו אינגלנד שנפצע במשחק האחרון של העונה הסדירה מול יוסטון. הפרוצדורה של וולקר מורכבת יותר, והוא יזדקק לחצי שנת החלמה לפחות, אם לא שנה. במקרה שלו, כמובן, לא ברור אם אכן יוכל לפתוח את עונת 2010.

חדשות נוספות: סטיבן ג'קסון, הרץ של סט. לואיס ראמס, תקף, על פי החשד, את חברתו לשעבר סופרייה האריס. המשטרה חוקרת את תלונתה של האריס, לפיה ג'קסון השליך אותה אל הקרקע וגרם לה לדמם. על פי התלונה, ג'קסון התנצל מייד כשראה את תוצאת המעשה. התלונה הוגשה עשרה חודשים לאחר המקרה, שאירע בפגרה הקודמת בלאס וגאס.

דנבר מינתה את דון מרטינדייל למתאם ההגנה, במקום מייק נולאן שעזב למיאמי. מרטינדייל שימש מאמן הליינבקרים של אוקלנד מ-2004. קלנסי פנדגרסט, ששימש מתאם ההגנה של קנזס סיטי, פוטר מהקבוצה שנה אחת בלבד לאחר שנזרק מאריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully