וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "הצלחנו ברוב המלחמות, חוץ מאשר לנצח"

איתן נוח

28.1.2010 / 23:44

מאמן מכבי תל אביב הצביע על האיבודים והחטאות העונשין כגורמים להפסד בסיינה והוסיף: "גם משחקי הבית לא בטוחים"

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, אך נותרה מאוכזבת בסיום עם הפסד 76:72 בסיינה במשחק הראשון של שלב הטופ 16. הצהובים היקשו על המארחים יותר מהצפוי ונשארו בתמונה עד הדקה האחרונה, אבל לא הצליחו להשלים את ההפתעה, והפכו את המשחק הביתי מול ריאל מדריד בשבוע הבא למכריע במיוחד.

פיני גרשון שוב נראה מחויך לאחר ההפסד, ואמר: "הצלחנו ברוב המלחמות, חוץ מאשר לנצח את המשחק. הורדנו אותם לאחוזים גרועים בבית מהשלוש ושמרנו טוב. כמו שאני תמיד אומר משחקים כאלה נגמרים על הדברים הקטנים. איבדנו 14 נקודות במחצית הראשונה ודומרקאנט קלע 12 ברבע האחרון. הצלחנו לשמור על קבוצה טובה, שלטנו בריבאונד, אבל החטאנו עונשין ואיבדנו כדורים שלא היינו צריכים לאבד. אנדרסון היחיד שלא שיחק ביום ראשון והוא היה הכי טוב".

לגבי המשך המשחקים בטופ 16 אמר גרשון: "גם משחקי הבית לא בטוחים. אני לא רוצה להעריך מכיוון שהמשחק אתמול בין פילזן לריאל לא נותן שום הערכה. ריאל זה ריאל, מה שהם לא יביאו מהספסל זה לא פחות ואולי יותר טוב ממה שיש לנו על הספסל. אלה משחקים מעניינים. היום אני צריך לקוות שיהיה בית בלי ניצחונות חוץ כי סיינה הייתה פייבוריטית. יש לנו שני משחקי בית לא קלים ואין מה ללכת יותר מדי קדימה". לשאלה האם יגיע חיזוק לקבוצה ענה המאמן: "שיחקנו טוב עם ההרכב הזה. לפעמים, פחות שחקן זה יותר טוב".

דייויד בלות'נטאל, שקלע שבע נקודות וקטף שבעה ריבאונדים, אמר: "אומנם הפסדנו, אבל אנחנו מרגישים טוב עם היכולת שלנו והמאמץ שהשקענו. האמנו בעצמנו עד השנייה האחרונה של המשחק, הדרך שבה שיחקנו, הביטחון שהפגנו וההפרש הנמוך, משיבים אותנו מעודדים לקראת המפגש הביתי שיהיה לנו מול סיינה. אין ספק שלאור המשחק הערב נוכל לנצח בנוקיה את סיינה ביותר מחמש נקודות".

המאמן המנצח, סימונה פיאניג'אני, אמר לאחר המשחק: "היה משחק קשה, זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו, הצלחנו לנצח עם הרבה כוח מנטלי ופיזי, יש לנו פוטנציאל גדול, אבל זה בית קשה שהכל יכול לקרות בו. עשינו כמה טעויות במשחק, אבל בסך הכל שמרנו מצוין ועשינו את המוטל עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully