וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסטיה צ'ה הסלובני סיכם בסכנין

קשר נבחרת סלובניה לשעבר (32) יהיה הזר החמישי של סכנין במקומו של פרינס אולומו, שלא שוחרר מקבוצתו בדרא"פ

בני סכנין, סגרה ככל הנראה את מכסת הזרים שלה לעונה זו כשסיכמה את תנאיו של נסטיה צ'ה בן ה-32, קשר נבחרת סלובניה. צ'ה צורף לאחר שהתברר כי פרינס אולומו הניגרי, שחתם לפני יומיים בקבוצה, לא מקבל השחרור מקבוצתו הדרום אפריקאית בלומפומטין סלטיק. צ'ה אמור לנחות הלילה בארץ ומחר יחתום על חוזה.

מדובר בשחקן בעל רזומה עשיר ששיחק במשך ארבע שנים בקלאב ברוז' הבלגית והופיע גם באוסטריה וינה וחימקי מוסקבה. בינואר 2009 חתם בפנסריאקוס היוונית, ואת העונה הנוכחית פתח ברייקה הקרואטית, בה מיעט לשחק. צ'ה הופיע 46 פעמים בנבחרת סלובניה וכבש שישה שערים בינלאומיים.

כזכור, אתמול (רביעי) צורף לקבוצה ג'ורג'ייה צ'טקוביץ', קשר מונטנגרי בעל היסטוריה עשירה של בעיות משמעת. רק לפני שלושה ימים ניסה צ'טקוביץ' לפגוע פיזית במאמנו לאחר שהוחלף במשחק אימון. הקשר, אחיינו של פג'ה מיאטוביץ' האגדי מריאל מדריד, נחתך מיידית מבודוצ'נוסט והגיע לישראל. צ'טקוביץ' ידוע באופי סוער במיוחד והסתבך עם מאמניו גם כששיחק בהנזה רוסטוק ואוסנברוק הגרמניות. צ'טקוביץ' עבר בבקרה ויוכל לשחק נגד הפועל חיפה בשבת.

החתמות האחרונות של הקבוצה הגיעו בזכתו של הנשיא החדש, חמודי אסאדי, שדאג לכסף נוסף למועדון. בסכנין מקווים כי לאחר שהחתימו את צ'ה וצ'טקוביץ' הקבוצה תצא לדרך חדשה. בנוסף, במועדון מעוניינים גם בחלוץ אוהד קדוסי ומחכים לתשובת הפועל באר שבע בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully