וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורוצ'ינה סגר בהפועל ת"א ל-3.5 שנים

העברתו של הקרואטי בן ה-25 נסגרה מול קבוצתו סלאבן בלופו. השחקן יגיע לחתום, אך לא יוכל לשחק בליגה האירופית

אחרי שאיבדה את סאדאת בוקארי למכבי חיפה, מצאה הפועל תל אביב חלוץ. הקרואטי בויאן ורוצ'ינה סיכם לשלוש שנים וחצי במועדון וצפוי לנחות מחר (שישי) בארץ ולחתום על חוזהו. זאת, לאחר שהאדומים הגיעו לסיכום תנאי רכישת כרטיסו מקבוצתו הקרואטית, סלאבן בלופו. האדומים ישלמו תמורתו 400 אלף יורו. אגב, הפועל העלתה את ההצעה בעקבות פרשת סאדאת בוקארי וזאת לאחר שהקרואטים דחו את ההצעה הראשונה בסך 400 אלף דולר.

"הצוות המקצועי עקב בתקופה אחר מועמדים רבים", אמר המאמן אלי גוטמן לאתר הרשמי של הפועל תל אביב. "ורוצ'ינה היה האופציה הראשונה שלנו ואני שמח שהגענו להבנות עם הקרואטים בנוגע לרכישתו".

ורוצ'ינה לא יוכל ליטול חלק בקמפיין האירופי של הפועל תל אביב, לאחר ששיחק בשלב המוקדמות עם סלאבן בלופו. הקבוצה הקרואטית הודחה בסיבוב המוקדמות השלישי על ידי טרומסו הנורבגית. סעיף 18.18 לתקנון המפעל קובע כי שחקן ששיחק בליגה האירופית בכל שלב של העונהלא יוכל להירשם בקבוצה אחרת שמשחקת במפעל.

בויאן ורוצי'נה החל את דרכו בקבוצת ורטקס, מהעיר ורזאדין בה נולד, ואת מרבית הקריירה הבוגרת, מלבד עונת השאלה לא ממש מוצלחת בדואיסבורג הגרמנית, העביר בסלאבן בלופו. במדי סלאבן הבקיע 46 שערים ב-150 הופעות, מה שהעניק לו מקום בנבחרת הצעירה של קרואטיה ואף זימון לסגל המורחב של הנבחרת הבוגרת. ב-2008 סייע לקבוצתו להעפיל לראשונה בהיסטוריה לשלב הראשון של גביע אופ"א, כאשר הבקיע חמישה שערים בארבעת משחקי המוקדמות. העונה הוא כבש שלושה שערי ליגה ב-10 משחקים וסבל מפציעה.

המגן הבוליביאני, מיגל הויוס, שוחרר רשמית מהקבוצה ואילו דניאל דה רידר יירשם כזר החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully