וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל יתרום 8,000 שקלים

דור בלך

28.1.2010 / 12:16

קשר בית"ר ירושלים עמד לועדת משמעת בעקבות התנהגותו אחרי ההתמודדות המאופסת נגד הפועל פ"ת ביום שבת

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (חמישי) ועדת משמעת לקשר הקבוצה עידן טל בטענה כי התנהג בחוסר מקצוענות. יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין הוא זה שקנס את השחקן מולו ומול פרקליטו מורן מאירי.

קורנפיין טען בפני הקשר ופרקליטו כי נהג בחוסר מקצועיות בתקופה האחרונה לאחר שהפסיק את החימום במשחק מול הפועל פתח תקוה על דעת עצמו, ולאור מספר ציטוטים שצוטטו בשמו בתקשורת. השחקן הכחיש כי אמר את הדברים, ובבית"ר החליטו להתייחס רק לדברים שראו במו עיניהם וקנסו אותו על סך 8,000 שקלים. בנוסף, לאחר שקנסו את השחקן בסך של 1,000 דולרים בניגוד לתנאי חוזהו לאחר שהתעמת עם קובי מויאל לפני מספר חודשים, עמד הקשר לדין גם על זה, חודשים לאחר המקרה, וקורנפיין החליט להטיל עליו את אותו העונש, שכבר ירד משכרו. בסך הכל נקנס טל בכ-12 אלף שקלים.

הקשר עצמו ביקש מהמועדון כי סכום הקנס שטרם ירד משכרו, 8,000 שקלים, יתרם למוסד למען הקהילה, והמועדון הסכים. שחקנים בקבוצה תמהו על הסכום המופרז שקיבל הקשר ומזכירים כי שחקנים רבים אחרים בקבוצה עברו עבירת משמעת חמורות יותר והסתפקו בהזמנת הקבוצה לארוחה, מה שעשה גם טל יחד עם מויאל לאחר הריב ביניהם, אך למרות זאת השניים נקנסו ב-1,000 דולרים וכעת עידן טל ב-8,000 שקלים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully