וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "אם עשינו מחטף, עשינו אותו לגנט"

28.1.2010 / 13:01

נשיא מכבי חיפה התראיין לגלי צה"ל והשיב לטענות הפועל ת"א בנושא בוקארי. שחקנים בקבוצה מודאגים מהחתמת הגנאי

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, התייחס היום (חמישי) בתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל להחתמתו של סאדאת בוקארי בקבוצה והשיב לטענות של הפועל תל אביב, שכזכור ניהלה מו"מ עם החלוץ הגנאי.

"אם עשינו מחטף, עשינו אותו לגנט הבלגית, שכבר רצתה להחתים אותו", אמר שחר, "המאמן המליץ לי להחתים אותו, בדקנו אם לשחקן אין מחויבות לשום גורם בארץ וברגע שהוכח לנו את זה פתחנו במשא ומתן. ברגע שזה אושר שלחנו לו את כרטיס הטיסה לישראל. יש שחקנים שהצלחנו איתם יותר ויש כאלו שפיקששנו איתם. חובת ההוכחה היא על השחקן שרוכשים. לא תמיד זה מצליח, הפעם אני מקווה שזה יעלה בידינו".

שחר התייחס גם לטענות לפיהן הוא ביצע מעשה דומה לפני מספר שנים, כשהחתים את גוסטבו בוקולי שכביכול היה בדרכו למכבי תל אביב: "הרבה לפני שמכבי תל אביב נכנסה לשיחות עם בוקולי, היו לי שיחות עם אחי נצרת וסיכמנו שנדבר רק בסוף העונה כי הם היו במצב קשה בליגה. לקראת סוף העונה פתאום התחילו כותרות שיש לו מגעים עם מכבי תל אביב. דיברתי עם אחי נצרת והם אמרו לי שאין שום מחויבות ושהם יביאו את השחקן אלי.

שחר המשיך: "שאלתי את בוקולי והוא אמר לי 'כן, נפגשתי עם מכבי תל אביב ועם בני יהודה, אבל לא חתמתי באף קבוצה כי לא הגעתי לסיכום התנאים הסופיים שלי'. אולי הסיכום שלו עם מכבי תל אביב היה כמעט מושלם, אבל הם לא הסכימו לתת לו את השלוש שנים שהוא רצה ולכן הוא לא סיכם והוא בא אליי".

"אם בוקארי ישתלב, שחקנים יבקשו ללכת"

"אלישע לא ישחק עם שני חלוצים וקטן. אם בוקארי יישב על הספסל, זה יפגע במעמדם של שחקני ספסל שירצו לעזוב. אם הוא ישתלב בהרכב, זה פגע במעמדם של שחקני מפתח שיבקשו ללכת. הבעיות יתחילו לצוץ לקראת תום העונה". כך, טוענים הבוקר (חמישי) שחקנים במכבי חיפה לנוכח העובדה שחיפה החליטה אתמול להחתים את החלוץ הגנאי סאדאת בוקארי.

שחקן בקבוצה הוסיף: "כשגולסה או בוקולי היו פצועים שחקנים התמרמרו, אז מה יקרה כשגולסה יחזור? אין לי ספק שיהיו בעיות". אם בוקארי ישחק באגף, הוא ייאלץ להתמודד על מקומו עם ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר, אייל גולסה וגוסטבו בוקולי ועם ישראל זגורי הצעיר, שמשחק גם בתפקיד הזה. גם שלומי ארבייטמן שולב לא פעם כשחקן כנף והחשש העיקרי הוא שהחלוץ ייפגע.

בחיפה ערכו בדיקה וגילו שהפועל תל אביב לא תוכל להגיש צו מניעה כנגד העסקה. "מי שיוכל לתבוע הוא הסוכן, דדה חדד, אבל הוא לא מתכוון לתבוע", אמר גורם בחיפה לאחר שבמועדון שוחחו עימו. כזכור, חיפה הוציאה אתמול הודעה רשמית בנוגע לטענות של הפועל תל אביב בה נכתב כי השחקן הוטס בכרטיס טיסה שרכשה עבורו חיפה, אך בהפועל תל אביב מיהרו להגיב כי הם הנפיקו את הויזה. כך או כך, בוקרי יוצג היום במסיבת עיתונאים רשמית בכפר גלים.

יו"ר נצרת עילית רוני ליקוורניק נפגש פעם נוספת עם ראשי חיפה והיום נחתמה עסקת העברתו של מוחמד כליבאת, שפרטיה כבר נסגרו שלשום. במהלך הפגישה הוצע גם הבלם מור שושן, שהוצע גם להפועל באר שבע.

עדכון ראשון: 28.11, 9:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully