וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ יגיע למשחק של מכבי נגד ריאל

איתן נוח

28.1.2010 / 6:44

איש העסקים ינחת בארץ לראשונה מאז מכר את מניותיו במועדון הצהוב. מתיחות בקבוצה בין הצוות המקצועי להנהלה

ערב המשחק החשוב מול סיינה, מתגלים חילוקי דעות קשים בין הנהלת מכבי תל אביב לבין אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה. גורמים בהנהלת הקבוצה מאוכזבים מאוד מביצועיה בעת האחרונה, כאשר בשבועיים האחרונים מרחפים ברקע דבריו של פיני גרשון לאחר המשחק מול מארוסי בו העביר ביקורת מרומזת על הנהלת הקבוצה. גם לאחר משחק הליגה האחרון מול ברק נתניה, כשנשאל גרשון בנוגע לחיזוק הקבוצה, טען המאמן שהוא לא מעוניין להגיב ואין הדבר תלוי בו.

לוואלה! ספורט נודע כי לצוות המקצועי של מכבי הובטח כבר לפני כחודשיים כי אם ישוחרר מאצ'יי לאמפה וחלק ממשכורתו תיחסך, תתמוך הנהלה בצירוף שחקן במקומו ואולי אף תשקיע כספים נוספים לשם כך. אולם בסביבות הצוות המקצועי של מכבי קיימת אכזבה מכך שלמרות ההבטחות, כסף לחיזוק לא הוקצב.

לדבר מצטרף הקיצוץ שביצעה ההנהלה בשכר העובדים ונחשף שלשום בוואלה! ספורט. גורמים בקבוצה אמרו ש"לא רק שלא הוקצב כסף לחיזוק, עוד קיצצו בשכר". בקרב השחקנים קיים מרמור גדול ונו נודע כי לא כולם מתכוונים לקצץ משכרם. רוב השחקנים הישראלים הסכימו לקיצוץ, אך מספר שחקנים זרים צפויים להתנגד.

במכבי תל אביב סירבו להגיב.

רענן כץ חוזר

רענן כץ יגיע בשבוע הבא לישראל לראשונה מאז מכר את מניותיו במכבי תל אביב. כץ, שינחת בארץ ביום שלישי בבוקר, יתארח כבר באותו היום בערב במשחקה של הפועל ירושלים נגד גלאטסאריי הטורקית. למחרת אמור כץ להתארח ביחד עם הפועל גלבועגליל עליון באחד מבסיסי חיל האוויר בארץ במסגרת יום הספורט של החיילים.

כמו כן, אמור כץ להיות נוכח במשחק בין הפועל ירושלים לגלבועגליל, ולמתעניינים, כץ גם אמור להגיע למשחקיה של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד ואפס פילזן שם יפגוש את חבריו לשעבר שמעון מזרחי, דיוויד פדרמן ומשפחת רקאנטי עימם ניהל הקיץ מאבק מתוקשר.

מאז עזיבתו של כץ את מכבי תל אביב, נפוצו שמועות על הצטרפות שלו כבעלים ואו כספונסר בהפועל ירושלים או בגלבועגליל. בסביבתו של כץ מדגישים שמטרת הביקור היא חופשה, ושכרגע אין שום תוכניות על הפרק לגבי כניסה לקבוצה כזו או אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully