וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורט וורנר צפוי להודיע על פרישה

28.1.2010 / 0:19

הקוורטרבק של אריזונה, פעמיים MVP בעברו, יודיע ביום שישי על תוכניותיו, כשהכיוון הוא תליית הקסדה. וילפורק מאוכזב

בסדרה "רגל אחת בחוץ" (לינק מצורף) מתאר עידן מסר את עונת 1999, בה פרץ קורט וורנר בגיל מאוחר אל ה-NFL. עשר שנים אחרי, והקוורטרבק שהטביע את חותמו על משחק הפוטבול, צפוי להודיע על פרישה. וורנר בן ה-38 יכנס ביום שישי מסיבת עיתונאים, בה על פי מקורות יודיע על תליית הקסדה.

על פי הסברות, וורנר מעדיף להימנע משאלות לפני שבוע הסופרבול, שיחל ביום ראשון, ובמקום ליצור פסטיבל שמועות, הוא יודיע על עתידו לפני כן. לאחר ההפסד של אריזונה בניו אורלינס, 45:14 בשלב השני של הפלייאוף, במשחק בו ספג וורנר חבטה עזה שהממה אותו מבובי מקריי, החלו שמועות על פרישה של השחקן, כשהוא עצמו רמז עליה. "אחרי דבר כזה, אתה מבין שאתה רחוק חבטה אחת מנזק ממש רציני".

וורנר הגיע ל-NFL ב-1998, לאחר ששיחק בארינה ליג וב-NFL אירופה. הוא קיבל צ'אנס כפותח בסט. לואיס ראמס שנה מאוחר יותר, כשהקוורטרבק הפותח טרנט גרין שבר את רגלו במשחק טרום עונה, וכבר בעונתו הראשונה הצעיד את הראמס לזכיה מרשימה בסופרבול, עונה שאותה סיים כ-MVP. ב-2001 שוב הגיע עם הראמס לסופרבול, אולם אז הפסידה סט. לואיס לניו אינגלנד פטריוטס. בסך הכל נחשב וורנר למקרה הסינדרלה הקלאסי, בעיקר בשל דרך החתחתים שעבר עד לתהילה, שכללה גם סידור מדפים בסופר.

ב-2004 עבר וורנר לניו יורק ג'איינטס ומ-2005 הוא משחק באריזונה. בשנה שעברה הגיעו הקרדינלס לראשונה בתולדותיהם לסופרבול, בו נוצחו על ידי פיטסבורג. נראה שמקומו בהיכל התהילה מובטח, לאחר קריירה בת 12 עונות שכוללת 32,344 יארד, 208 טאצ'דאונים במסירה, שתי זכיות בתואר ה-MVP של העונה הרגילה, זכיה אחת בתואר ה-MVP של הסופרבול וחמש בחירות לפרו-בול.

חדשות אחרות מהליגה: וינס וילפורק, התאקל ההגנתי של ניו אינגלנד, מודע לכך שהקבוצה צפויה לשים עליו את תג הפרנצ'ייז, שיכבול אותו למועדון בעונה הקרובה. "זו תהיה סטירה לפנים", אמר, "אני רוצה עסקה ארוכת טווח או להיות שחקן חופשי". בראד צ'ילדרס, מאמן מינסוטה, אמר כי לא יכפה דדליין על ברט פארב. השחקן אמר לאחר ההפסד לניו אורלינס כי "סבירות גבוהה שלא אשוב לשחק", אולם בהתאם להיסטוריה של השנתיים האחרונות, ידוע שדבר לא סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully