וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה תגמול לעבודה הקשה"

27.1.2010 / 21:09

עמרי כספי, שנבחר למשחק הרוקיז באולסטאר, העניק ראיון לוואלה! ספורט, בו הוא מודה: "אני כבר לא יכול לחכות", ומשחרר קיטור על ערעור מעמדו בקבוצה: "מקווה שזה ישתנה בקרוב ושזו החלטה של איש מקצוע"

"התרגשתי לאללה כשסיפרו לי שאני באולסטאר", סיפר היום (רביעי) עמרי כספי לוואלה! ספורט. "חיכיתי לזה הרבה זמן. עבורי, להיות חלק מכזה אירוע גדול זה איזהשהו דובדבן שבקצפת. סופ"ש האולסטאר הולך להיות חוויה. זה תגמול יפה וגדול לעבודה הקשה שלי".

- כבר לפני חודש וחצי אמרת שאין סיבה שלא תהיה שם.

"האמנתי שאני יכול. סך הכל שנה ראשונה של רוקי היא מאוד קשה. בטח שעבור אחד כמוני, שבא ממדינה אחרת לקבוצה שרוצה לבנות מחדש את הזהות שלה. היו חמישה שחקנים על העמדה שלי. מכל ההזדמנות שקיבלתי, ניסיתי לעשות הכי טוב. כל דקה רציתי להפוך לשתיים. עשיתי את זה. להיות באולסטאר עבורי זה לעשות היסטוריה".

- נחלשתם מאוד בתקופה האחרונה. עברתם כמה שבועות קשים. גם המספרים שלך קצת ירדו. איך אתה מתמודד עם זה?

"התקופה האחרונה היא משהו שצריך להתמודד איתו כרגע. אין לי יותר מדי מה לעשות. הקבוצה רוצה להיבנות לעתיד וכנראה שהמאמן מנסה מחדש למצוא צוותים שיתאימו. אני יודע שאני לא משחק את הדקות ששיחקתי קודם. בטח שאני לא מקבל את החופש שקיבלתי. מה לעשות. זה לא תלוי בי. אבל אני מקווה שזה ישתנה בקרוב. אף אחד לא הבטיח שיהיה לי קל".

- מאכזב?

"את האמת? כן. בהתחלה מאוד דאגתי מהשינוי במעמד שלי. היו כמה ימים שלא הבנתי מה קורה. אבל זה מה שהוחלט כרגע. אני רק מקווה שזו החלטה של איש מקצוע. אני חושב שעד לאחרונה שיחקנו כדורסל טוב מאוד. עמדנו הרבה יותר טוב מול הקבוצות הכי טובות בליגה. היינו צריכים לנצח חלק מהמשחקים האחרונים".

"יהיה גדול"

"כבר למדתי במקצוע הזה שאני יכול לשלוט במה שאני יכול לשלוט, ולא יותר", מוסיף כספי. "מעבר ליכולת שאני צריך להציג, בדקות המשחק אני לא שולט. יש לנו בקבוצה רוקיז ושחקנים ותיקים יותר. יש שחקן שחזר מפציעה, שמנסים להחזיר לכושר. אולי מנסים לעשות טריידים על חלק מהשחקנים. אני לא יודע מה עומד מאחורי מה שקורה".

עם זאת, אומר כספי, "ידעתי שהתקופה האחרונה לא תשפיע על הבחירה שלי לאולסטאר. לפני שקווין מרטין חזר, שיחקתי 35 משחקים טובים. היה די ברור שאהיה באולסטאר. הקבוצה שיחקה טוב, הייתי חלק משמעותי. לא חשבתי שזה יסכן אותי".

באירוע עצמו ילוו את כספי אביו, שמעון, ואחיו איתן, השוהה איתו בארצות הברית. "יהיה גדול", הוא מסכם. "אני כבר לא יכול לחכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully