וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון גרגורי נקנס ב-2,000 ש"ח

27.1.2010 / 18:45

מאמן נצרת הוענש אחרי שאמר לליאני שהוא זקוק למשקפיים. הכח ניצלה מהפסד טכני אחרי שהכלילה בסגל שחקן מוצהב

מאמן מכבי אחי נצרת למד על בשרו הערב (רביעי) כמה קשה להיות מאמן בארץ. המאמן הבריטי, שהורחק בשבת במהלך הניצחון על הפועל עכו (0:1) אחרי שאמר לשופט לירן ליאני כי הוא זקוק למשקפיים, הורחק כבר אחרי 13 דקות משחק וקיבל גם זימון להכיר מקרוב את בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

גרגורי, שזכה בניצחון הראשון שלו בארץ, ספג קנס של 2,000 ש"ח בפועל ועוד 4,000 ש"ח. המאמן, שהואשם בשני סעיפים, הוכרז כזכאי על "העלבת שופט המשחק" אבל הואשם בכל זאת על "התנהגות בלתי הולמת". לאחר אותו משחק ניסה גרגורי להסביר את הרחקתו, כשאמר: "השופט פספס עבירה שהייתה קריטית עבורינו. אמרתי לו שהוא צריך משקפיים. זה לא היה כזה סיפור והוא החליט להרחיק אותי".

וקבוצה אחרת שניצלה בעור שיניה מבית הדין העליון של ההתאחדות היא הכח עמידר רמת גן, שהכלילה בסגל שלה ובניגוד לחוק את עידן חג'אג', שחקן מהנוער, שישב לפני שבועיים על ספסלה נגד הפועל אשקלון (0:1), למרות שהיה מורחק. לאור העובדה שהוא לא שותף במשחק, הדיין ישראל שמעוני החליט להסתפק בקנס כספי של 3,000 ש"ח ובהפחתת שלוש נקודות על תנאי. השחקן עצמו הורחק בכל מקרה משני משחקים.

כזכור, רק לאחרונה נענשו הפועל כפר סבא ולמכבי באר שבע על שיתופי שחקנים שלא כחוק וספגו הפסדים טכניים על כך. כפר סבא שיתפה בניגוד לחוק את ישראל זביטי נגד אחווה עראבה ואילו הזר ג'וזף טאצ'י שותף במכבי באר שבע. השתיים כאמור ספגו הפסדים טכניים בשל העובדה שהשחקנים הללו שותפו ובניגוד למה שקרה עם הכח, אצלה השחקן המוצהב "רק" ישב על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully