וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן ייקנס ב-70 אלף שקלים

27.1.2010 / 18:00

מאמן הנבחרת לא יועמד לדין פלילי בפרשת הברחת המשקאות. בהנהלת ההתאחדות יוצאים כנגד הוועדה לבחירת המאמן הלאומי

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, לא יועמד לבסוף לדין פלילי בפרשת הברחת המשקאות והסיגרים מנמל התעופה בן גוריון, וקיבל קנס כספי של 70 אלף שקלים. לפני מספר שבועות, בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל ברשות המסים, נחקר קשטן בחשד כי העביר לארץ כמויות גדולות של משקאות חריפים וסיגרים, מעבר לכמות הפטורה ממס.

בחקירתו הודה קשטן כי ביצע את המעשים, ואף התנצל על התנהגותו. "אמרתי לחוקרים שאני לוקח אחריות על המקרים ואהיה מוכן לשלם את כל תשלומי המס הנדרשים" אמר אז בהודעה רשמית שפרסם.

ובינתיים בהתאחדות מתלהטות הרוחות באשר למינוי מאמן במקום קשטן. חברים בהנהלת ההתאחדות לכדורגל טוענים כי לא יכירו בוועדה שיו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, עומד להקים בנוגע למינוי מאמן הנבחרת הלאומית. כידוע, לוזון אמור להקים את הועדה מיד לאחר ההתכנסות הבאה של ההנהלה, כנראה ב-15 בפברואר, אז אמורה להתכנס הנהלת ההתאחדות לכדורגל במטרה לבחור את חברי המזכירות בה. מיד לאחר שייקבע הרכבה, אמור לוזון למנות את הוועדה.

"לא יכול להיות שאבי לוזון יודיע על הקמת הוועדה, בזמן שחברי המזכירות אמורים להיות הוועדה עצמה. אף ועדה לא תנחה אותנו וגם אם תוקם, דעתה לא חשובה לנו. רק המזכירות תקבע מי יהיה המאמן", אמרו חברים בהנהלת ההתאחדות. "לוזון יצא בהצהרות אבל עובדה שהוא עדיין לא מינה ועדה כזאת. בחירת המאמן הלאומי חשובה, אסור שהוועדה תהיה תלויה". אחד מחברי ההנהלה הוסיף: "אף אחד לא יכול לשקר אותנו. לוזון ינחה את חברי הוועדה כיצד לפעול. בשביל מה בוחרים חברי מזכירות אם יש ועדה לכל דבר? לוזון לא יכול להחליט עבורנו אם נרצה מאמן ישראלי. עד כמה שידוע לי, יהיו כאלה שיתעקשו על מאמן מקומי".

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "ההחלטה נקבעה לאחר שחברים במזכירות הקודמת, ובעלי קבוצות מתוכה, טענו כי כי ראוי שבחירת המאמן תהיה לאחר המלצה של אנשי מקצוע ולא כפי שנעשה במשך שנים ארוכות. אין בוועדה בראשות שפיגלר כל סתירה לעצם העובדה שבסופו של יום יבואו המלצותיה לאישור המזכירות. הכוונה היא שכמה שיותר אנשי מקצוע המעורבים בכדורגל יום יום יתרמו מניסיונם בנושא. אם יש החוששים שסמכות תיפגע הרי שאין להם מה לחשוש".

  • עוד באותו נושא:
  • דרור קשטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully