וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: כספי באולסטאר הרוקיז

27.1.2010 / 17:44

כצפוי נבחר הרוקי של הקינגס למשחק הרוקיז נגד שחקני השנה השנייה במסגרת משחקי האולסטאר, שייערך ב-13 בפברואר

רק לפני מספר חודשים, הרעיון כי שחקן ישראלי שישחק בליגה הטובה בעולם, לא היה מובן מאליו. מאז, כבר הספיק עמרי כספי להדהים לא מעט אנשים, עם הרבה תעוזה, חוצפה, ובעיקר נקודות ודקות משמעותיות בקבוצתו, סקרמנטו קינגס. הערב (רביעי), רשם כספי הישג נוסף, כשנבחר לייצג את הרוקיז במשחק מול שחקני השנה השנייה במסגרת האולסטאר, שיתקיים בדאלאס ב-13 בפברואר ב-04:00 לפנות בוקר.

המשחק, שמתקיים במהלך סוף שבוע האולסטאר הוא אמנם לא משחק תחרותי במיוחד, אבל הוא ממצב את כספי במרכז העניינים, במקום הנוצץ ביותר של ה-NBA, וכשלוקחים בחשבון שהישראלי נבחר יחד עם עוד שמונה שחקנים בלבד מתוך כל הרוקיז שמשחקים בליגה, הרי שמדובר בהישג לא קטן.

מלבד כספי, נבחרו גם חברו לקבוצה, טייריק אוואנס, דחואן בלייר מהספרס, סטפן קארי מהווריורס, ג'וני פלין ממינסוטה, טאג' גיבסון מהבולס, ג'יימס הארדן מהת'אנדר, ברנדון ג'נינגס ממילווקי ויונאס ירבקו מדטרויט. הישראלי נבחר על ידי העיתונאים ומאמנים מהליגה, כשהוא מדורג כרגע שביעי בדירוג הכללי בין השחקנים בשנתם הראשונה.

אביו של השחקן, שמעון כספי אמר לאחר ההכרזה הרשמית: "אני מאושר, מגיע לו. כל מה שעמרי עשה, הוא עשה בזכות. התקופה האחרונה לא הייתה קלה. כל הכימיה השתנתה לאחרונה עם חזרתו של קווין מרטין, אבל עמרי יעבור את זה. אני גאה בבן שלי. אף אחד לא האמין שיגיע ל-NBA, אחר כך אף אחד לא האמין שישחק, אף אחד לא האמין שיהיה בחמישייה ואף אחד לא האמין שיגיע לאולסטאר. מה צריך יותר מזה?".

מאז תחילת העונה הצליח כספי להשתלב מצוין ברוטציה של פול ווסטפאל וגם הנתונים הסטטיסטיים שלו תרמו לו לא מעט להיבחר. כספי שיחק עד כה העונה 27.6 דקות בממוצע למשחק וקלע 12.2 נקודות, הוריד 4.8 ריבאונדים וחילק 1.4 אסיסטים. לאחרונה על רקע שובו של קווין מרטין נרשמה תקרית בין הישראלי לבין מאמנו, שהגיעה לסיומה.

החבורה הצעירה של כספי תתמודד מול שחקני השנה השנייה, שיכללו את מייקל ביזלי ממיאמי, מארק גאסול ואו ג'יי מאיו מהגריזליס, דאנילו גאלינרי האיטלקי מהניקס, אריק גורדון של הקליפרס, ברוק לופז מניו ג'רזי, קווין לאב ממינסוטה, דריק רוז משיקגו וראסל ווסטברוק מהת'אנדר. במאזן הכללי עד כה היתה ידם של שחקני השנה השנייה על העליונה. לאחר שהרוקיז ניצחו פעמיים בתוך שלוש שנים בתחילת שנות האלפיים, ניצחו שחקני השנה השנייה בכל אחד מהמשחקים בשבעת המשחקים האחרונים. המאזן עומד כיום על 2:8 לטובתם. האם כספי וחבריו יצליחו להחזיר את הכבוד לשחקני השנה הראשונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully