וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיט עבר בדיקות רפואיות והצטרף להפועל פתח תקוה

28.1.2010 / 7:55

החלוץ עבר בבקרת התקציבים, אך לא יוכל לשחק מול בני יהודה. ביקורת על ראובן עובד, שלא נמצא עדיין בכושר משחק

לאחר שחתם על זיכרון דברים בהפועל פתח תקוה, החלוץ הגנאי איברהים בסיט נחת היום (חמישי) בישראל, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על החוזה הרשמי, שהופקד בבקרת התקציבים. למרות שחוזהו אושר, בסיט לא יוכל לשחק במשחק הליגה הקרוב מול בני יהודה מאחר והשחרור הבינלאומי לא הגיע מההתאחדות הגנאית.

בסיט בן ה-19 הגיע בפגרת החורף של העונה שעברה לסכנין על תקן הבטחה גדולה לטווח ארוך. הוא כבש שער ליגה אחד ושער נוסף בגביע הטוטו, למרות שפתח רק בשני משחקים. הוא שיחק מעט בשלבים המאוחרים של העונה בעיקר בגלל חוסר הניסיון שלו במאבקי תחתית.

החלוץ הגיאורגי של הפועל פתח תקוה, רבאז גוצ'ירידזה, עבר הערב לאחווה עראבה, זאת לאחר שבקבוצה הודיעו לו כי איברהים בסיט נמצא בדרכו לארץ ויחתום על חוזה. כזכור, גוצ'ירידזה עזב את פתח תקוה לאחר שהוחתם לשבועיים, שוחרר, חתם לשבוע נוסף ושוב שוחרר מהקבוצה. למקורביו אמר החלוץ: "ההתנהלות איתי הייתה מוזרה. טוב שלא החתימו אותי לשעתיים". במועדון היה מי שאמר הבוקר בציניות: "יחסית לגוצירידזה, בסיט חתם על חוזה ארוך טווח, לארבעה חודשים".

גם השוער צליל חתוכה היה בדרכו לליגה הלאומית כשסיכם בהפועל מרמורק והגיע לאימון הקבוצה, אבל זו הודיעה שהיא מנהלת משא ומתן עם גליל בן שנן. צפריר מסר בתגובה: "לחתוכה יש תמיד מקום בהפועל פתח תקוה. נקבל אותו חזרה בזרועות פתוחות".

גורמים בקבוצה טוענים כי הקשר ראובן עובד נמצא בכושר משחק לקוי וייתכן שיידרש לו הרבה זמן על מנת לחזור לכושר. "בשלב הראשון הוא יצטרך להוכיח את עצמו כדי להיכנס לרוטציה", אמר גורם בקבוצה. "על פי הריצה שלו אתמול היה אפשר לראות שהוא לא בכושר". בפתח תקוה פנו מוקדם יותר לחלוץ אשדוד ניר נחום, אך מאוחר יותר הוחלט לוותר עליו בגלל ריבוי החלוצים בקבוצה.

עדכון ראשון: 16:32, 27/01/10
עדכון אחרון: 07:55, 28/01/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully