וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה: "בכדורגל אפשר לעשות הכל"

דור בלך

27.1.2010 / 15:59

למרות התקופה הלא טובה, קשר נתניה מאמין שניתן להפתיע את הפועל תל אביב. עטר מחפש פתרון לעמדת המגן הימני

מכבי נתניה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל ת"א בשבת, בו תאלץ להסתדר ללא קלמי סבן וביוואן פרנסמן המורחקים, ונכון לעכשיו גם ללא השוער ארסיטיד זוגבו, שטרם שב מאליפות אפריקה. בנתניה מקווים כי השוער יגיע ארצה במהלך 48 השעות הקרובות כדי שיוכל לעמוד בין הקורות במשחק הקשה מול השנייה בטבלה.

"מצפה לנו משחק לא קל בשבת", הודה מלך השערים והבישולים של מכבי נתניה שלו מנשה."כבר כמה משחקים אנחנו לא מנצחים ואנחנו לא נמצאים בתקופה טובה כל כך, אבל אנחנו מגיעים לכל משחק על מנת לקחת נקודות, אז ככה שהגיע הזמן לנצח. זה יהיה קשה, הפועל קבוצה מצוינת, אחת הטובות בארץ, על אחת כמה וכמה שהמשחק בבלומפילד. אנחנו מגיעים עם סגל חסר, אבל בכדורגל אפשר לעשות הכל".

מנשה אמנם עדיין מוביל את טבלת הכיבושים של נתניה, אך לא חלץ את נעלו כדי לחגוג גול כבר מעל לחודש. "יש תקופות שאתה מגיע ל-10 הזדמנויות וכלום לא נכנס ויש תקופות שמגיעים לחצי הזדמנות ונותנים גול", הסביר הקשר. "הכל עניין של תקופות ולכל שאר הדברים שמסביב אין השפעה. בעזרת השם נחזור להבקיע".

עטר עדיין מחפש פתרונות לבעיית המגן הימני עקב הרחקתו של סבן, ובוחן מספר אופציות בהן הסטת רביד גזל או דלה ימפולסקי לעמדה. בלם הקבוצה אוראל דגני, ששיחק בנוער כמגן ימני, יכול אף הוא לעלות כמגן ימני, אך הרחקתו של פרנסמן והשאלתו של מעוז סמיה לבית"ר שמשון תל אביב הביאה לכך שדגני וליאוניד קרופניק הם שני הבלמים הטבעיים היחידים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully