וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת החורף תשודר בספורט1 ובספורט2

27.1.2010 / 12:36

השידורים מוונקובר יועברו החל מטקס הפתיחה ב-13.2 ועד הסיום ב-1.3, במסגרת שיתוף פעולה בין צ'רלטון ורשות השידור

ערוצי צ'רלטון ספורט1 וספורט2 יעבירו כיסוי נרחב, שיכלול עשרות שעות שידור מאתרי התחרות, שמתקיימת בוונקובר, קנדה. השידורים ייפתחו עם טקס הפתיחה, שיתקיים בין שישי לשבת (13.2) מ-4:00 עד 7:00 בבוקר בספורט2, ויימשכו מזירת ההוקי קרח, ענפי הסקי השונים, החלקה על הקרח, מזחלות ועוד. גם טקס הסיום יועבר בשידור ישיר וינעל את אירועי האולימפיאדה ב-1.3.

בנוסף, ישודרו כל האירועים עם המתחרים הישראלים מיכאל רנג'ין והאחים זרצקי. מצ'רלטון נמסר כי בערוץ דאגו לבחור את שעות השידור הנוחות ביותר לצפייה, שעות הערב והבוקר בישראל, כשבנוסף יועברו בשידור חי גם חלק מההתחרויות שיתקיימו בשעות הקטנות של הלילה. התחרויות האחרות יזכו לסיקור נרחב בתקצירים סמוך לקיום האירועים. את השידורים ילוו מיטב המומחים והפרשנים בישראל בנושאי ענפי החורף, כולל השדר דני רופ, חובב ומומחה בענייני סקי.

הזכויות לתחרות שייכות לרשות השידור, שמחוייבת להעביר מינימום של 50 שעות מהאולימפיאדה. התוכנית הראשונית של הרשות הייתה לשדר את הרגעים המרכזיים, כולל טקסי הפתיחה והסיום, אולם בשל צעדי החירום שהונהגו בשבועות האחרונים, נאלצו להעביר את כל השידורים החיים לצ'רלטון. ערוץ 1 יעביר תוכנית סיכום באורך של שעה בכל יום, בנוסף לשידורים דחויים של טקסי הפתיחה, הסיום, תחרויות הישראלים ותחרויות נוספות.

ברשות השידור הדגישו כי רצו תחילה לעשות מכרז בין הערוצים השונים בדומה לאולימפיאדת הקיץ בבייג'ינג, אולם ההיענות היחידה הייתה של צ'רלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully