וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה פנתה לעידן ויצמן

27.1.2010 / 10:56

הקשר הפנה אותם לאשדוד. מרינקוביץ' לא הרשים בהפסד 3:2 לבני לוד במשחק אימון. בוסיץ' או טריאנוב עשויים לעזוב

מכבי פתח תקוה פנתה לקשר האחורי של מ.ס אשדוד, עידן ויצמן, והתעניינה באפשרות לצרפו עד יום ראשון, אז יסתיים מועד ההעברות. בסביבתו של השחקן, אישרו הבוקר (רביעי) כי: "נעשתה פניה לעידן, אבל הוא הפנה את ההנהלה לג'קי בן זקן מאשדוד". בפתח תקוה עשויים לצרף את הקשר עוד השבוע, בכפוף להחלטה לגבי הנבחנים האחרים. ויצמן מיוצג על ידי עו"ד שחר גרינברג.

כצפוי, הקשר הסרבי נבוישה מרינקוביץ' (23) נחת הבוקר למבחנים בקבוצה. במועדון הודיעו כי השחקן ייבחן יחד עם שלושת הזרים האחרים שהגיעו למבחנים, ג'ורג' אובסיימיקוב (24), חלוץ בעל 11 הופעות בנבחרת מקדוניה, הקשר אנדריי מגומדוב (23) והבלם הרוסי יאן בורבסקי (20). שני האחרונים משחקים בקבוצת המילואים של זניט סנט פטרסבורג.

כזכור, מועמדותו של מרינקוביץ' עלתה לפני חודש בדיוק, אך הגעתו התעכבה ואתמול הודיעו במועדון כי הוא אמור לנחות הבוקר. בעקבות רכבת הזרים, בפתח תקוה שוקלים לשחרר את אחד הזרים, החלוץ טומיסלאב בוסיץ' שסובל מפציעה או הקשר ונצ'ו טריאנוב. סיכוייו של האחרון לעזוב גבוהים יותר אם ויצמן ישוחרר מאשדוד. גם שמו של הקשר האחורי סולי צמח עלה, אך עלותו גבוהה יחסית והוא טרם שוחרר מעירוני קריית שמונה.

הקבוצה הפסידה במשחק האימון מול בני לוד בתוצאה 3:2. פרדי דוד שיתף רק את השחקנים המחליפים ואת הזרים. מרינקוביץ' לא הרשים וספק גדול אם יוחתם. את השערים לזכות הקבוצה כבשו דובב גבאי ואובסיימיקוב. דוד עצמו יקבל החלטה את מי מהארבעה להחתים עד מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully