וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון גרגורי, מורה ומחנך בישראל

דור בלך

26.1.2010 / 19:16

מאמן אחי נצרת מרוצה מהתקופה האחרונה בקבוצה: "הנחלתי לשחקנים מקצוענות. נהיינו מועדון מקצועי יותר מאז שהגעתי"

בעוד כשבועיים צפוי אנדרסון ווסט לחזור לאימונים מלאים אך במכבי אחי נצרת עדיין לא החליטו האם להחזירו לסגל ולהפקיד מחדש את חוזהו בבקרה. בכל מקרה, בקבוצה לא מתכוונים להביא בלם זר נוסף, מה שעשוי להטות את הכף לטובת הבלם הניגרי. "יש לנו עוד זמן להחליט", סיפר לוואלה! ספורט מאמן נצרת, ג'ון גרגורי.

"חשוב לזכור שיש לנו עוד בלמים מוכשרים פרט אליו כמו יקיר שינה שיחזור בקרוב ורמי דואני". המאמן הבריטי מלא מחמאות כלפי בלם הרכש מהפועל ת"א וסיפר כי "הוא בלם מוכשר מאוד שקצת איבד את דרכו ואני רואה בזה משימה להחזיר אותו להיות אחד מהבלמים המובילים בישראל. הוא אולי רק בן 23 אבל הוא גבר אמיתי ובלם מוכשר מאוד. גם אם לא יחזור להפועל ת"א אני בטוח שישחק באחת הקבוצות הגדולות בישראל. אני מקווה שישאר בנצרת כמה שיותר".

שחקנים בנצרת משבחים רבות את המאמן הבריטי וגם בהנהלה מרוצים מההתקדמות הרבה שעברה הקבוצה תחתיו. "אני נהנה מאוד פה ואוהב את הילדים בקבוצה. הם תלמידים טובים וצמאים ללמוד ואני צמא ללמד. לפני הכל אני חושב שהצלחתי להנחיל להם את ערכי המקצוענות והמועדון כולו נהיה הרבה יותר מקצועני מאז שהגעתי. גם השחקנים כבר דואגים יותר לעצמם מחוץ למגרש, שומרים על אורח חיים ספורטיבי והכושר הגופני שלהם השתפר פלאים".

גרגורי אמנם נתקל במחסום השפה, אבל הוא מספר כי "לכולם יש אנגלית בסיסית, ושלומי חנוכה מדבר אנגלית שוטפת ומשמש כמתרגם מצויין, כמו גם יניב לוזון ונג'ואן גרייב ששיחק תחתי באנגליה ככה שאנחנו מסתדרים. בסופו של דבר לכולנו שפה משותפת - שפת הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully