וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרינס אולומו חתם בבני סכנין

הקשר הניגרי הרשים את מרקו בלבול וצורף לאחר שהקבוצה לא הגיעה לסיכום עם רוי לימה. בקבוצה מקווים שברק בדש יגיע

הקשר הניגרי, פרינס אלומו, חתם היום (שלישי) בסכנין עד תום העונה. אולומו, שנבחן מספר ימים, הרשים את המאמן מרקו בלבול שהחליט היום להחתימו לאחר שהקבוצה לא הגיעה להסכמות עם הפורטוגלי רוי לימה. בקבוצה ינסו להעבירו בבקרת התקציבים בכדי שכבר יהיה שותף במשחק החוץ מול הפועל חיפה בשבת. אולומו בן ה-23 שיחק לפני כן במספר קבוצות ניגריות, כשהאחרונה בהן היא בלומפונטיין סלטיק.

המנהל הטכני של בלומפונטיין, מיטש ד'אבריי, אמר היום לכלי תקשורת ניגרים: "ידענו שפרינס תמיד חלם לשחק בחו"ל ואנחנו מבינים שזו הזדמנות נהדרת עבורו". מאמן הקבוצה, אואן דה גאמה, דווקא היה מאוכזב: "הוא מלך השערים שלנו וזה קשה לאבד שחקן בקאליבר הזה. קיוויתי שהוא יישאר לפחות עד העונה הבאה".

עד שעות הערב סכנין אמורה לקבל תשובה בעניינו של חלוץ מ.ס אשדוד, ברק בדש. בקבוצה מאמינים כי ג'קי בן זקן ייתן אור ירוק למהלך ובדש יצטרף עוד היום לסכנין, אך כאמור ממשיכים להתמין לתשובה.

מעבר לכך, יממה סוערת עברה על המועדון. סכנין, שכבר סיכמה את תנאיו של עומרי קנדה, קיבלה היום תשובה שלילית מהפועל תל אביב לגבי שחרורו ובלבול ימשיך לנסות למצוא פתרונות באגף ימין של ההגנה. מעבר לכך, הקבוצה שחררה את אלי ביטון ושוקלת לעשות כן גם עם סקוט סילי המאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully