וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש סיכם בהפועל באר שבע

27.1.2010 / 2:00

חלוץ מ.ס אשדוד יחתום בבירת הנגב ברביעי. נצרת עילית הציעה את כליבאת. פרגל עבר סופית להפועל רמת גן. פדידה נשאר

חלוץ מ.ס אשדוד, ברק בדש, סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע לאחר משא ומתן ארוך ומתיש וצפוי לחתום בקבוצה בבוקר יום רביעי. במועדון הודיעו כי השחקן עשוי לערוך אימון בכורה ברביעי לאחר שיחתום רשמית. בדש יהיה השחקן השלישי שעובר העונה מאשדוד לבאר שבע וקדמו לו דוד רביבו ויוסי אופיר.

מאמן הפועל באר שבע, גיא עזורי, ערך היום (שלישי) אסיפה לשחקניו לפני אימון הקבוצה, זאת בעקבות ההפסד הביתי למכבי פתח תקוה. האסיפה הייתה סוערת במיוחד ושחקנים סיפרו לאחריה כי "היו כבר אסיפות סוערות העונה, אבל בכל פעם עזורי שובר שיא חדש".

"נמאס לי מפחדנים, שחקנים שבוחרים מאחריות", פתח עזורי את האסיפה הסוערת. "אתם רוצים להיות קבוצה בינונית? מעכשיו יהיו כאן משחקים על מלחמה, מי שלא ייתן את הנשמה יישב לידי. אני לא מאשים את הקהל". המאמן העיר באסיפה לחלוץ חנן פדידה ואמר לו: "איך אתה מרחיק את הכדור. זה הוביל לגול שספגנו". לשחקני ההגנה אמר: "אתם לא מרוכזים". להפתעת השחקנים המאמן שיבח את השוער טברטקו קאלה: "איך יכול להיות ששוער לא מזנק פעם אחת וסופג שער?". נראה כי עזורי אמר את הדברים בהתייחס לדברים שהטיח השוער בחדר ההלבשה לאחר המשחק כשאמר: "לא נגעתי בכדור והפסדנו. איזהו הגנה זאת?".

בתוך כך, חלוץ הפועל כפר כנא, מוחמד סלאח, מועמד להצטרף לשורות הבאר שבעים. הבוקר הגיע החלוץ לאימון הקבוצה לאחר שהמאמן גיא עזורי קיבל המלצות חמות עליו. בנוסף, עזורי עדיין מנסה לצרף את חלוץ מ.ס אשדוד ברק בדש שבינתיים לא משוחרר מאשדוד.

יושב ראש הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק, נפגש היום עם ראשי הקבוצה בנוגע להעברתם של שני שחקנים: הבלם מור שושן והחלוץ מוחמד כליבאת, שכבר סיכם עקרונית במכבי חיפה. בין הצדדים עדיין לא הושגו הבנות ובנצרת עילית טוענים שלפחות כליבאת קרוב יותר למכבי חיפה.

הנהלת הקבוצה נפגשה היום עם הנהלת הפועל רמת גן והצדדים סיכמו על העברתו של הבלם פאבל פרגל להפועל רמת גןף בעוד חנן פדידה יישאר בווסרמיל.

החלוץ גודווין אטרם, שהוזכר כמועמד, לא יגיע בגלל פערים כספיים. המגן נאור פסר, שכבר ביום שישי דווח עלהתקדמות במשא ומתן עימו, צפוי לחתום בקבוצה לאחר שנציגו, גלעד קצב, ייפגש היום או מחר עם הנהלת הקבוצה.

עדכון ראשון: 16:20
עדכון אחרון: 2:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully