וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: איברהים בסיט מתקרב

26.1.2010 / 18:50

חלוץ סכנין בעונה שעברה עשוי לנחות ביום רביעי לאחר שסיכם את תנאי. גם חלוץ ממלטה עשוי להגיע למבחנים. אלי ביטון סיכם

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, דחה אתמול (שני) אסיפת שחקנים שאותה היה אמור לערוך. הסיבה: ילדי בית הספר לכדורגל הגיעו למגרש האימונים בקיבוץ עינת מוקדם מהצפוי, במטרה לערוך אימון. יש לציין כי מחפוד הקדים את האימון בחצי שעה כדי שיוכל לערוך אסיפה לאחר האימון, אך גם זו נמנעה ממנו. בעקבות כך, שחקנים בקבוצה סיפרו כי מחפוד הודיע להם על ביטול האסיפה שתיערך ביום רביעי ואמרו הבוקר: "אנחנו מתאמנים פה בבוץ. המגרש הזה לא ראוי אפילו לעדר פרות. הגענו למצב שילדי בית הספר לכדורגל קובעים לנו מה לעשות". גורם בקבוצה אמר: "כנראה שלאף אחד לא אכפת מהפועל פתח תקוה. מה שקרה אתמול זאת שכונה".

בתוך כך, החלוץ איברהים בסיט, ששיחק בעונה שעברה בבני סכנין, עשוי לנחות כבר מחר ולהצטרף לאימוני הקבוצה, זאת לאחר שתנאיו כבר סוכמו בעל פה עם סוכנו. כזכור, מועמדותו של השחקן שעשוי לחתום בקבוצה עד יום חמישי ולעבור בבקרה לקראת משחק הליגה הבא, עלתה כבר שלשום. בפתח תקוה אמרו הערב כי עד מחר יוודע סופית האם החלוץ ממלטה, אנדרי שמברי, ינחת למבחנים בקבוצה. אם בסיט שכבר סיכם יוחתם, שמברי לא יגיע.

בפתח תקוה אמרו הערב כי עד מחר יוודע סופית האם החלוץ ממלטה, אנדרי שמברי, ינחת למבחנים בקבוצה או שמא יוחלט לסכם עם בסיט בטרם יגיע לישראל. תחילה הביעו במועדון ספק בנוגע למועמדתו של שמברי, מכיוון שגילו כי בעונה שעברה שיחק כקשר.

הקבוצה סיימה היום ב-0:0 עם דינמו קייב במשחק ידידות. פתח תקוה שיחקה לא רע ואף שלטה במשחק בחלקים רבים שלו, אך לא מצאה את הרשת. מאמן הקבוצה, אלי מחפוד, שיתף במשחק שחקנים רבים, ומי שערך בכורה לא רשמית בשורות המלאבסים היה ראובן עובד, שנכנס עשר דקות לסיום.

שחקנים בקבוצה הופתעו לשמוע כי הרכש החדש, דן אדו, משחק בכלל בעמדת הקשר האחורי, ולא בעמדת הבלם, למרות ששיחק בה מספר פעמים בעבר. אתמול שוחחו שחקנים בקבוצה עם אדו, שאישר כי הוא שיחק בטורקיה כקשר ולכן יש לו נטיות התקפיות. אלי ביטון, שסיכם בקבוצה והמתין לשחרורו מסכנין, קיבל אור ירוק ויצטרף לאימונים, כשמחר הוא אמור לעבור בבקרת התקציבים.

עדכון ראשון: 14:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully