וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ איסלנדי במו"מ עם הפועל חיפה

ביורגולפור הידאקי טאקפוסה, לו שתי הופעות בנבחרת איסלנד, עשוי להגיע, גם סילי מועמד. כץ נפגש עם סוכנו של ערן קוליק

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, נפגש אתמול (שני) עם סוכנו של המאמן ערן קוליק במטרה לשמוע את תנאי עסקתו של המאמן, אם יחליט כץ לפטר את שלומי דורה מתפקידו. הפגישה הוגדרה כטובה מאוד, אך לא סוכם בה על כך שקוליק יצטרף לחיפה. מאז שהגיע ארצה, כץ מתלבט בשאלה האם לזעזע את המערכת ולפטר את דורה אחרי יותר משלוש שנים בתפקידו.

בחיפה אומרים כרגע כי כץ ערך את הפגישה רק כדי לבדוק את האם ישנה הסכמה על כך שקוליק ירצה לבוא לאמן בחיפה ובאילו בתנאים, וכי אין לו כוונה ממשית לפטר את דורה. למרות זאת, בקרית אליעזר סבורים כי הפסד נוסף או הצגת נפל של האדומים מהכרמל בשבת הקרובה, נגד בני סכנין, יכולים לטרוף את הקלפים עבור דורה, ולשלוח את המאמן הצעיר הביתה.

סוכנו של בריאן חרסיסיץ', בנדי אוריו, נפגש היום בערב עם הבעלים יואב כץ ודרש הבהרות לגבי עתידו של הקשר במועדון. בתגובה, אמר כץ: "אנחנו מאוד מרוצים מבריאן, הוא יישאר עד תום העונה בקבוצה". כרגע נראה כי הכוונות לשחרר את הקשר ירדו מהפרק, והוא צפוי להישאר עד תום העונה בקבוצה.

לאחר מספר ימים של חוסר ודאות, הצטרף היום החלוץ קווניטן ג'ייקובס מנמיביה לאימוני הקבוצה. החלוץ ינסה להרשים את הצוות המקצועי ואם אכן יעשה הדבר יוחתם בקבוצה דבר שיכול לגרור את שחרורם או של עדן בן בסט או של ירו בלו. מלבד זאת, ביורגולפור הידאקי טאקפוסה, חלוץ איסלנדי ממוצא יפני בן 29, שמשחק בקבוצת KR ובעבר לבש פעמיים את מדי נבחרת איסלנד, נמצא במשא ומתן עם הקבוצה בתיווכו של סוכנו, ג'קי דהאן.

חיפה בודקת גם את האפשרות לצרף את סקוט סילי, שאמור לקבל את השחרור מסכנין. יואב כץ אמר על האפשרות לחיזוק: "עם האיסלנדי אנחנו נמצאים במשא ומתן ויש לא מעט בעיות, שאחת מהן היא שהוא לא מוכן להגיע למבחנים. לגבי סילי, אנחנו בודקים אם הוא מעומד ראוי להצטרף".

עדכון ראשון: 11:20
עדכון אחרון: 22:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully