וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הויוס שוחרר, עמרי קנדה יישאר

למרות שהוחתם, המגן הבוליביאני נפרד מהפועל תל אביב ויזכה בפיצוי של 30 אלף דולר. דה רידר יהיה כשיר למכבי נתניה

"זה היה משחק מגעיל ופרווה", אולי בצורה המדויקת ביותר סיכם גילי ורמוט את המשחק אתמול (שני) נגד מכבי חיפה (0:0) עם יציאתו מחדר ההלבשה של האדומים. בהפועל תל אביב עדיין לא יודעים בדיוק איך לעכל את תוצאת התיקו. מצד אחד, נכנס אלי גוטמן בסיום המשחק לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אני גאה על רוח הלחימה שהפגנתם היום". מצד שני, ספק אם גוטמן יכול להסתפק בנקודה הזו, בעיקר לנוכח העובדה שהפועל שלטה בכדור יותר על המגרש, והפער בטבלה נשמר על 10 נקודות.

"פשוט לא הולך לנו נגד מכבי חיפה", אמר אחד האדומים אחרי המשחק. "אולי זו קללה או משהו כזה, אבל גם במשחק שבו הם לא היו טובים, עדיין לא הצלחנו לנצח. חבל שדווקא במשחק שהיינו כל כך צריכים את ורמוט ושכטר, הם לא ממש היו שם".

בהפועל תל אביב עדיין בונים על חיזוק בדמותו של חלוץ זר. כרגע, נראה כי אופציית סאדאת בוקארי ירדה מהפרק לאחר שהקבוצה לא מצליחה להגיע להסדר עם החלוץ הגנאי וקבוצתו הטוניסאית, ולכן בהפועל ייבחנו בימים שנותרו לסגירת חלון ההעברות מספר מועמדים לחזק את ההתקפה. ובינתיים המגן הבוליביאני, מיגל הויוס, שחתם ביום שישי האחרון ולא נכלל בסגל למשחק בחיפה, שוחרר ויקבל על הטיול הקצר הזה סכום של 30 אלף דולר פיצוי. בין השאר שוחרר השחקן משום שיש לו כושר משחק לקוי ועל רקע העובדה שדה רידר הוחתם על משבצת הזר. משמעות הדבר היא שעמרי קנדה יישאר בקבוצה עד תום העונה.

אם כבר הוזכר דה רידר, הקשר ההולנדי ששיחק פחות מ-16 דקות אתמול, נזקק לשישה תפרים מעל הגבה מהתנגשות בראשו עם ג'ון קולמה. לפי הצוות הרפואי של המועדון לשחקן לא אמורה להיות בעיית כשירות למשחק בשבת מול נתניה. שלא כמו ההולנדי, דגלאס דה סילבה ששיחק אתמול כמעט מחצית שלמה עם כאבים עזים ברגלו, אמור לעבור צילום ורק לאחריו ידעו בהפועל אם יהיה כשיר לנתניה. כמו דה סילבה, גם השוער המחליף ניל אברבנל סובל מכאבים בקרסולו ואם אצלו ימשיך הכאבים, גם יעבור צילום בכדי לברר את מצב רגלו.

שחקני הקבוצה קיבלו היום מנוחה ומחר ישבו לאימונים ויחלו את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי נתניה בבלומפילד בשבת.

עדכון ראשון: 09:01
עדכון אחרון: 23:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully