וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "לא היינו שווים יותר מתיקו"

מאמן מכבי חיפה התייחס להופעה המאכזבת ושוחח עם שחר בנושא חיזוק. שכטר: "היינו צריכים לעשות תוצאה יותר טובה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עשרות אלפי האוהדים ששטפו את קרית אליעזר הערב (שני) בוודאי ציפו ליותר משתי הקבוצות הטובות ביותר בליגת העל, אבל מכבי חיפה והפועל תל אביב איכזבו את עצמן ואת האוהדים, בתיקו 0:0 חלש. מבחינתה של חיפה, עושה רושם כי למרות הפער הגדול שפתחה קבוצתו של לוי משאר הליגה, האליפות בוודאי לא סגורה, במיוחד לא כשהירוקים מציגים יכולת כה חלשה בהתקפה.

חמישה אוהדים עוכבו על ידי המשטרה במהלך המשחק. שלושה נתפסו כשעל גופם סמים קלים, אחד החזיק גם חזיז בבטנו ואחר עוכב בגין ספסרות. שלושה מתוך החמישה שוחררו במקום ואילו השניים האחרים נקלחו לתחנת המשטרה.

"היה משחק גברי"

לוי המאוכזב אמר בסיום: "החצי הראשון היה פחות טוב מבחינה התקפית, מבחינת החזקת הכדור ויצירת הזדמנויות. בחצי השני נראינו יות טוב. היו לנו שלוש הזדמנויות, אבל לא הבקענו". גם המאמן עצמו הזדהה עם האוהדים, ואמר: "מאכזב שהתוצאה היא 0:0, כי הייתה תפאורה והקהל הגיע. נהנינו מהקצב והמתח. שיחקו פה שתי קבוצות טובות, שהבקיעו הכי הרבה בליגה. סוג כזה של משחקים רוצים לנצח, אבל בהתחשב במה שהתפתח על המגרש התוצאה משקפת".

המאמן נשאל על היכולת החלשה של מספר שחקנים ביניהם, פיטר מסיללה, ואמר: "לדעתי, מסיללה היה טוב. היום הקבוצה שיחקה בשביל לעשות תוצאה טובה. לא היינו שווים יותר מתיקו. אסור לשכוח שיש גם יריב שמשחק נגדנו".

בסיום המשחק, שוחח לוי עם הנשיא יעקב שחר בנושא המשחק ובנושא החיזוק. החלוץ ההונגרי לאסלו לנצ'ה מחכה לאישור הסופי של המאמן שיחליט עד יום שלישי. לוי עדיין מעוניין לצרף גם שחקן קישור. בינתיים, ההונגרי סיכם את תנאיו לארבע שנים במועדון ומחכה בהונגריה לתשובה סופית מחיפה. לוי התייחס לנושא ואמר: "אנחנו עושים מאמץ לצרף שחקן אחד ואולי שחקן נוסף לסגל. אנחנו רוצים להתחזק נקודתית. לנצ'ה מועמד, רוב הפרטים נסגרו, אבל נצטרך לראות מה נעשה".

מוחמד גדיר, שהרבה להחמיץ הערב, אמר בסיום: "זה היה משחק קשה של שתי קבוצות ששיחקו אגרסיבי וחזק. חבל שלא ניצחנו". על ההחמצות שלו, אמר גדיר: "הגעתי למצבים ולא כבשתי. אני מאמין שבעתיד זה ייכנס. היו פה שתי קבוצות חזקות והיה משחק גברי. אני לא חושב שהקבוצות לא באו לנצח, באנו דרוכים, אבל לא הצלחנו לנצח. הפועל תל אביב קבוצה מצוינת ומבחינת מכבי חיפה, אני מאמין שאם נמשיך לשחק בקצב הזה, נישאר חזק בתמונה ונלך עד הסוף".

במהלך המשחק אירע עימות קל בין גדיר לשלומי ארבייטמן. האחרון כעס שהקשר לא מסר לו וצעק לעברו. הקפטן יניב קטן נקרא למקום והרגיע מיד את הרוחות.

"שום דבר לא נגמר, הדרך עוד ארוכה"

גם בהפועל תל אביב ניכרה היטב האכזבה בסיום, לאחר שהאדומים היו קרובים מאוד להכריע את המשחק, ולצמק את הפער מהמוליכה. דניאל דה רידר, שערך הערב את הופעת הבכורה שלו בליגת העל, שיחק רק 16 דקות, אבל אז סבל מחתך מעל לגבה, ונאלץ להתחלף. הוא ירד לחדרי ההלבשה, ושם נתפר על ידי רופא הקבוצה. גבי קצרה, מנכ"ל הקבוצה, התלוצץ בסיום ואמר: "אני מקווה שהוא לא גמר את העונה". גם דאגלס דה סילבה וניל אברבנל סבלו מפציעות בקרסול, אך רק כשתשוב הקבוצה לאימונים יידעו בהפועל להעריך את חומרת פציעותיהם.

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן: "אני חושב שהפועל תל אביב הגיעה היום לחיפה תוך כדי רצון לנצח במשחק. נכון שלא ניצחנו, אבל לחצנו את חיפה וגרמנו להם לא לפתח את המשחק הרגיל שלהם. היינו קרובים. לא זכור לי שהבלמים של מכבי חיפה הצליחו להניע כדור. כל פעם יצאנו קדימה. נכון שגם חיפה לחצו אותנו, והתפתח משחק על שטח מצומצם. היה קשה היום ולכן לא היו כמעט מצבים על הדשא".

על שחקניו, אמר גוטמן: "אני מאוד מעריך את המוטיבציה והמסירות הטקטית של השחקנים שלי. אני חושב ששחקן כמו דאגלס דה סילבה, ששיחק כמעט 45 דקות עם נקע בקרסול מוכיח מי זאת הפועל תל אביב של היום". על דניאל דה רידר, שכאמור נפצע במשחקו הראשון בישראל, אמר המאמן: "כואב לי על דה רידר שנכנס ועכשיו הוא עם תפרים על הראש אבל זה חלק מהכדורגל". לגבי ההמשך, אמר גוטמן: "אנחנו ממשיכים קדימה, שום דבר עוד לא נגמר והדרך עוד ארוכה. אני לא יכול להגיד אם אני מרוצה או מאוכזב אבל התיקו משקף".

איתי שכטר אמר לאחר סיום המשחק: "היה היום משחק טקטי ושתי הקבוצות שיחקו הגנה טובה. היו כמה מצבים שיכול להיות שהיינו צריכים לנצל אותם. באנו לקרית אליעזר, למקום שמכבי חיפה ניצחה בו מתחילת העונה, ולא היינו פחות טובים מהם, היה משחק שקול. יכול להיות שהיינו צריכים לעשות תוצאה יותר טובה, אבל זה מה שנגמר והראש כבר קדימה. כמו שהעיתונאים לא יודעים איך לאכול את המשחק, גם אנחנו עדיין לא בדיוק יודעים".

שכטר הוסיף ואמר: "במשחק הזה היה אסור לנו להפסיד, אחרי שמכבי חיפה ניצחו 17 מ-18 משחקים. נראינו טוב לפרקים, תיקו זה בסדר, אבל אם היינו מנצחים אז היה הרבה יותר טוב. מאבק האליפות עוד פתוח, שום דבר לא סגור ונפגוש אותם שוב פעם. עכשיו יש לנו משחק מאוד קשה מול נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully