וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "הקבוצה צריכה להיות יותר מאומנת"

הבעלים של הפועל חיפה מקווה לתקופה טובה יותר ולא מוכן לענות לאוהדים. אכזבה גדולה בקבוצה מבן בסט וירו בלו

עוד בוקר עגום עבר היום (ראשון) על הפועל חיפה אחרי ההפסד אתמול למכבי תל אביב. המטרות ששמו לעצמם האדומים מהכרמל בתחילת השנה, לסיים בחלק העליון של הטבלה, התחלפו בדאגה אמיתית ממאבקי התחתית, כשמשבוע לשבוע הפערים מהקו האדום האדום הולכים ומצטמצמים. בחיפה אומנם שביעות רצון מהופעתם של שחקני הרכש החדשים אוהד כהן ולבאן חמלדזה, אבל גם בצוות המקצועי וגם בהנהלת הקבוצה מודאגים מאוד.

"אנחנו חייבים להעלות את קצב האימונים ולדאוג שכל שחקן יעשה אימונים אישיים", אמר היום הבעלים יואב כץ, "אתמול זה בהחלט נראה יותר טוב מהשבוע שעבר והמשחק הזה היה די פספוס מבחינתנו, אבל זה לא מעודד. אנחנו חייבים לחזור לנצח, ובשביל זה צריך להיות קבוצה מאומנת יותר". לגביי הקריאות של האוהדים נגדו נשאר כץ בעמדתו: "איך אני כבר יכול להגיב לאוהדים שאומרים שחבל שהיטלר לא הרג את אבי ושהיטלר נתן אוכל ליהודים ואני לא נותן לשחקנים. הדברים האלה לא שווים תגובה בעיני ואני אמשיך לעבוד על מנת לחזק את הקבוצה".

מעבר לכך, בחיפה מנסים להנחית חלוץ זר בדחיפות. בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מצמד החלוצים עדן בן בסט וירו בלו ולא מן הנמנע שאם ימצאו חלוץ זר חדש ישוחרר לבסוף בלו ולא בריאן חרסיסיץ', כפי שתוכנן בשבוע שעבר. האדומים יבדקו מספר אופציות השבוע ואם יוחלט להחתים חלוץ זר יהיה זה שלומי דורה שיחליט אם לשחרר את חרסיסיץ' או בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully