וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין בעקבות ברק בדש

הקבוצה של מרקו בלבול מנסה להשתדג בחוד. אם העסקה לא תצא לפועל, ייעשה ניסיון להביא את ציון צמח ממכבי תל אביב

בני סכנין ממשיכה בניסיונותיה להתחזק במהלך חלון ההעברות הנוכחי. היום (ראשון) נודע כי הקבוצה מנהלת משא ומתן עם קבוצת מ.ס. אשדוד בנוגע לצירופו של ברק בדש. כבר לפני מספר ימים פנו מהמועדון לבעלים של הקבוצה הדרומית, ג'קי בן זקן, בבקשה להעביר את החלוץ לקבוצה מהגליל. כרגע, בן זקן השהה את החלטתו בעניין. בסכנין ימתינו לתשובתו של בן זקן עד סוף השבוע.

אם עסקת בדש לא תצא לפועל, הרי שסכנין תפנה למכבי תל אביב בעניינו של הקשר ציון צמח, ותבקש להשאילו עד תום העונה, זאת לאחר שסכנין פנתה למכבי חיפה וביקשה ממנה עזרה במציאת חלוץ שיוכל לשדרג את החלק הקדמי עד סוף העונה. גם שמו של שחקן הירוקים ישראל זגורי עלה כאופציה לחזק את הקבוצה, אולם כרגע עדיין לא התבצעה פנייה רשמית מהמועדון לחיפה.

בתוך כך, הבוקר עבר הקשר הפורטוגלי רוי לימה, מקבוצת נאה סלאמינה הקפריסאית המודרכת על ידי ניר קלינגר, את הבדיקות הרפואיות בקבוצה בהצלחה פרט לפציעה שולית. לימה אמור להיפגש ביום שני עם הנהלת המועדון, במטרה לחתום על חוזה עד סוף העונה ולהפוך לרכש הראשון בקבוצה בחלון העברות הנוכחי.

יו"ר סכנין חסן אבו סלאח ייפגש גם עם סוכנו של מגן הפועל תל אביב עמרי קנדה, גלעד קצב, בתקווה לסגור את תנאי העברתו בהשאלה לקבוצה. המגן עצמו נחוש לעבור לדוחא וכבר הביע את הסכמתו לשחק תחת הדרכתו של מרקו בלבול. כרגע נותר לסכנין לסכם את סכום ההשאלה עם הפועל תל אביב ובמועדון מקווים כי האדומים לא ידרשו סכומי כסף גבוהים.

עדכון ראשון 13:34
עדכון אחרון 22:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully