וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואסקז לא עבר את הבדיקות הרפואיות

דור בלך

24.1.2010 / 17:15

בברכו של הקשר אובחנה פציעה, ולחוזהו יוכנס סעיף ע"פ ההסכם יבוטל אם יתגלה כי הוא פצוע. השחקנים מבקרים את שום

בבית"ר ירושלים עשו מאמצים גדולים להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי של חודש ינואר בשחקנים על מנת לשפר את הסגל הנוכחי לאור העונה הבינונית מאוד של הקבוצה, אלא שהיום (ראשון) נודע כי ייתכן והקבוצה רכשה חתול בשק.

הקשר האורוגוואי סבסטיאן ואסקז נחת אמש (שבת) בישראל והגיע למשחקה הראשון של בית"ר באוורווה נגד הפועל פתח תקוה (0:0). היום עבר ואסקז בדיקות רפואיות והיה אמור לחתום על חוזה עד סיום העונה, אלא שואסקז לא צלח את הבדיקות שנערכו היום בבית וגן כיוון שבברכו נמצא חשד לפציעה.

הקשר יעבור בימים הקרובים בדיקת MRI שתקבע האם הפגיעה בברכו היא חמורה, כזאת שלא מאפשרת לו לשחק בצורה מיידית, או מדובר בדבר זניח. מחר השחקן וסוכנו ייפגשו עם היו"ר איציק קורנפיין, והוא יוחתם עד תום העונה. לחוזה יוכנס סעיף על פיו ההסכם יבוטל אם יתגלה כי השחקן פצוע.

במקביל החל להיבחן היום בקבוצה הבלם הקונגולזי, דיומרסי וואה. השחקן בן ה-21 שיחק בשנה האחרונה בקבוצת פורטלנד טימברס מליגת ה-USL האמריקאית. וואה גדל במחלקת הנוער של ראן ואף נכלל בסגל המורחב של קטאניה האיטלקית לפני שעזב לארצות הברית. במועדון רשומים כעת שלושה זרים בלבד כולל ואסקז (במידה כאמור העסקה לא תתבטל). לכן, אם וואה ירשים את הצוות המקצועי הוא יצטרף מיידית לקבוצה, אך במועדון לא תולים תקוות גדולות בשחקן.

הקהל של בית"ר מצביע ברגליים

התיקו המאופס אמש (שבת) נגד הפועל פתח תקוה הפך רשמית את עונת 2009/10 לגרועה ביותר של בית"ר ירושלים מאז 2004/2005. אז, בליגה קשה יותר של 12 קבוצות, צברה ב-19 מחזורים 25 נקודות בלבד לעומת 28 העונה - כ45% הצלחה אז וכ-49% הצלחה כיום. גם באותה עונה, אז אימן אלי אוחנה והבעלים היה מאיר פניג'ל, לא פוטר המאמן, אבל הציפיות היו שונות לגמרי כשעונה קודם לכן סיימה הקבוצה במקום ה-9 במרחק של 8 נקודות בלבד מירידה לליגה השנייה.

גם הסגל של אוחנה היה צנוע למדי, מלבד אבי נמני שהגיע ממכבי תל אביב. אם היום שמעון גרשון, אריק בנאדו ותומר בן יוסף - כולם בלמי נבחרת ישראל בשלב זה או אחר בקריירה שלהם, נאבקים על מקום בהרכב, אז היו אלה אינדיו פרירה ואלירן חודידה שהרכיבו את ההגנה. אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי ואלירן דנין אמנם שרדו מאז, אך גם התבגרו ב-5 שנים. שלומי ארבייטמן פתח שם את העונה אך עבר לפתח תקוה בתחילתה, כשטל בנין הצטרף בחלון ההעברות של ינואר כדי לעזור לקבוצה לא להקלע למאבקי התחתית. בסיום אותה עונה הצליחה בית"ר לסיים במקום הרביעי, אך במרחק של לא פחות מ-24 נקודות ממכבי חיפה שזכתה באליפות.

איציק קורנפיין, שעמד בשער באותה עונה וכיום עומד בראש המועדון, מאמין כנראה בצדקת דרכו של מאיר פניג'ל שעמד בלחצי הקהל ולא פיטר את אוחנה עקב מחסור במחליף ראוי. קורנפיין אולי היה רוצה לפטר את שום, אך החוזה של המאמן, שיאלץ את בית"ר להכפיל את שכרו אם יפוטר, לא מאפשר לו בכלל לחשוב על האופציה עקב מצבה הלא ברור של הקבוצה. בינתיים הקהל ממשיך להצביע לרגליים ואתמול הגיעו פחות מ-1,000 אוהדים של הקבוצה למגרש בפתח תקוה, מגרש אליו מגיעים אוהדי בית"ר רבים באופן מסורתי.

"לא להאמין שבינואר יש כבר הרגשה של סוף עונה"

בינתיים שחקנים בקבוצה מביעים את חוסר שביעות רצונם מהמצב. "לא להאמין שבינואר יש כבר הרגשה של סוף עונה", מספר שחקן בקבוצה. "זה מועדון שרגיל להאבק עד הסוף, ועכשיו פתאום אין על מה. נקווה שהגביע וגביע הטוטו יחזירו לנו את הניצוץ".

שחקנים בקבוצה לא אהבו לשמוע אתמול את שום מצהיר כי מקום חמישי הוא אופציה ריאלית, לאחר שרק לפני מספר שבועות הצהיר כי הקבוצה רצה לאליפות. "אי אפשר לשנות מטרה כל שבוע בהתאם לתוצאה", מסביר שחקן בכיר בקבוצה. "זה משדר חוסר יציבות וחוסר רציניות. השחקנים, בעיקר הצעירים שמרכיבים חלק נכבד בקבוצה, צרכים לדעת שיש דרך ולא שכל משחק משנה הכל".

עדכון ראשון 12:23
עדכון אחרון 17:15

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully