וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "למרות הניצחון, אנחנו חייבים להתחזק"

מאמן בני סכנין שיחרר הרבה לחץ אחרי הניצחון על בני יהודה. ההנהלה תפנה בראשון להפועל תל אביב כדי לשאול את קנדה

למרות הניצחון הערב (שבת) על בני יהודה 0:2, הנהלת בני סכנין תפנה מחר באופן רשמי להפועל תל אביב ותבקש לשאול את המגן עומרי קנדה, שהביע כבר ביום שישי נכונות לעבור אל סכנין. השאלה שנותרה כעת על הפרק היא הסכום שתדרוש הנהלת האדומים תמורת ההשאלה, למרות שבהפועל נחושים לשחרר את המגן כבר זמן רב ובסכנין לא מאמינים שהפועל תערים קשיים על המעבר.

בלי קשר למעבר, בסכנין נראו היום לא מעט חיבוקים בסיום המשחק אחרי שבשמונת המשחקים האחרונים הקבוצה לא הצליחה לנצח. "היה חשוב לנו להשיג את הניצחון הזה בבית, אבל אסור לרגע לשכוח שאנחנו חייבים להתחזק", הבהיר מרקו בלבול, מאמן הקבוצה, בסיום. "מצפים לנו מאבקים חשובים מאוד בהמשך הליגה כי היא מאוד קשה, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו והשבוע אנחנו אמורים להתחזק היכן שצריך. הכי חשוב זה שבאנו עם גישה נכונה למשחק הזה. ההרחקה של ניצן אהרונוביץ' בתחילת המשחק בהחלט עזרה לנו".

חאלד חלאיילה, אחד המצטיינים על המגרש, שאף כבש את השער השני בפנדל, הוסיף: "סוף סוף הגיע הניצחון. כבר תקופה ארוכה שאנחנו משחקים ונראים טוב, אבל כל הזמן הזה היה חסר לנו ניצחון. אני חושב שגם אם בני יהודה היו נשארים עם 11 שחקנים, היינו מנצחים אותם". על המאבק של סכנין בהמשך, אמר חלאיילה: "אנחנו לא מסתכלים על התחתית, אלא על מרכז הטבלה ומעלה, שם הקבוצה שלנו צריכה להיות".

לוזון מאשים את ההרחקה

בבני יהודה ניסו להסביר עוד משחק מאכזב שמסתיים בצורה רעה מבחינתם. המאמן המפסיד, גיא לוזון, אמר לאחר המשחק: "אין ספק שההרחקה שיבשה לנו את כל תוכנית המשחק. למרות זאת השחקנים עשו מעל ומעבר. השחקנים עשו את המקסימום ואני גאה בהם על כך שהיינו מסוכנים ולא נתנו כמעט לסכנין להגיע לשער. קשה לקבוע אם זו היכולת שלנו לפי המשחק הזה, כי זה לא היה כוחות. אני מאוד רוצה להתחזק ואני מאוד מקווה שנעשה זאת השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully