וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "בית"ר יכולה להרשות לעצמה שנה פחות טובה"

מאמן הקבוצה מהבירה יצא מהאצטדיון בפ"ת בליווי שוטרים: "לא אעשה טרגדיה מתיקו או הפסדים". מחפוד: "מאוכזב מהתוצאה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

עשרות אוהדי בית"ר ירושלים המתינו הערב (שבת) למאמן יצחק שום ביציאה מהאצטדיון בפתח תקוה אחרי ה-0:0 נגד הפועל המקומית, והקשו על יציאת הרכבים מהמקום, כשהמשטרה מסייעת לשום לצאת.

הבלם הקונגולזי, דיומרסי וואה, יגיע השבוע להתרשמות בבית"ר ירושלים. השחקן בן ה-21 שיחק בשנה האחרונה בקבוצת פורטלנד טימברס מליגת ה-USL האמריקאית. וואה גדל במחלקת הנוער של ראן ואף נכלל בסגל המורחב של קטאניה האיטלקית לפני שעזב לארצות הברית. במועדון רשומים כעת שלושה זרים בלבד כולל סבסטיאן ואסקז האורוגוואי, שצפוי לחתום מחר (ראשון). לכן, אם וואה ירשים את הצוות המקצועי הוא יצטרף מיידית לקבוצה.

מחזיקת הגביע שוב הציגה הערב יכולת חלשה מאוד ואחרי שנכנעה למכבי פתח תקוה בשבוע שעבר, לא הייתה רחוקה מגורל דומה גם מול הנציגה השנייה של מלאבס. בפתח תקוה מאידך, נרשמה אכזבה לאור היכולת הטובה שהציגה הקבוצה וההחמצות שמנעו ממנה ניצחון חשוב ביום בו כמה מיריבותיה לתחתית ניצחו.

שום: "יש עוד שני תארים בהם אפשר לזכות"

למרות היכולת הרעה של בית"ר, שום לא נראה נסער בסיום. "היה משחק לא טוב שלנו. אנחנו מנסים לשפר את המצב כמה שאפשר ואני מקווה שניראה יותר טוב", אמר המאמן אחרי שריקת הסיום, "אני לא אעשה טרגדיה מהפסד או תיקו. בית"ר יכולה להרשות לעצמה את מה שמכבי חיפה הרשתה לעצמה, את מה שמכבי תל אביב הרשתה לעצמה ואת מה שהפועל תל אביב הרשתה לעצמה.

"אחרי שלוש שנים של הישגים, בית"ר יכולה להרשות לעצמה שנה פחות טובה", הוסיף שום, "אנחנו עדיין יכולים לזכות בשני תארים השנה. אני מוכן שבכל קבוצה שאני אהיה איתה יהיו שלוש שנים של תארים ושנה אחת בלי. יש לנו עוד הרבה מה לעשות העונה".

מחפוד: "אחד מהמשחקים הטובים מאז הגעתי"

"הפועל פתח תקוה שיחקה כדורגל חיובי וטוב. הכדור לא נכנס וזה מאכזב כי שאר קבוצות התחתית ניצחו היום", סיכם אלי מחפוד, "יש קצת לחץ על השחקנים בגלל שאנחנו בתחתית ואין להם את השקט מול השער. בדקות האחרונות הגענו לשלושה מצבים והחצמנו ולקבוצה שנמצאת בתחתית אסור להחמיץ. אבל אם נמשיך לשחק כמו היום, אני בטוח שנצא מהמצב בו אנחנו נמצאים".

מחפוד הוסיף: "זה אחד מהמשחקים הטובים שלנו מאז שהגעתי לקבוצה ומאכזב מאוד שלא לקחנו את שלוש הנקודות. אבל לימדו אותי שכשאתה משחק טוב, בסוף הנקודות מגיעות. אנחנו מחכים לעוד שניים-שלושה שחקנים כדי לעבות את הסגל . הבעלים הבטיחו שחקנים ואני מאמין שהשבוע יגיעו כמה".

הבלם גל כהן הוסיף: "אנחנו מאוד מאוכזבים. שיחקנו טוב והגענו למצבים, אבל אנחנו נאלצים להסתפק בתיקו. נקווה שבמשחק הבא החלוצים יחזרו להבקיע".

בתוך כך, בסיום המשחק בפתח תקוה אמרו כי הם מקווים למצוא חלוץ זר במקום רבאז גוצירידזה, שכזכור הוחתם לשבועיים, שוחרר והוחתם לשבוע נוסף. הקשר הארגנטינאי פרננדו גאריזו והחלוץ הברזילאי-אנגולי אלדון מקוומבה היו אמורים להגיע ביום ראשון, אבל בשל עלות כרטיסי הטיסה שלהם (4,000 דולר), הוחלט בקבוצה להשעות בינתיים את הגעתם וינסו למצוא חלוץ זר אחר כדי שיגיע לחתום עוד השבוע. בקבוצה היו מרוצים מאוד מההופעה של הבלם החדש דניאל אדו ומהשיפור במשחק ההגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully