וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לראות איך דה רידר והויוס יעזרו בחיפה"

שחקנים בהפועל ת"א מחמיאים לצמד שחקני הרכש, אך לא מאמינים בהכנסתם להרכב באופן מיידי. קנדה וזנדברג מאוכזבים

עשרות אוהדים הגיעו היום (שבת) למתחם על שם חודרוב בוולפסון בכדי לעודד הפועל תל אביב לקראת משחק העונה מחרתיים, אך האימון עבר בצורה רגוע יחסית כשברקע שירי אהדה לקבוצה. בהפועל יודעים טוב מאוד כי הפסד במשחק ינמיך משמעותית את הסיכוי לאליפות, והחיזוק שנועד בעיקר להילחם על התואר הנכסף לא ממש יעזור לאדומים במאבק מול חיפה.

דניאל דה רידר ערך היום את אימון הבכורה שלו בקבוצה וכבר גרף מחמאות מחבריו לקבוצה: "רואים שהוא שחקן מצוין, אבל טוב שלא צירפו את השחקנים החדשים לאוטובוס שלפני המשחק", התלוצץ היום אחד האדומים על החיזוק המאוחר שהגיע להפועל. "קשה לראות איך הם יכולים לעזור לנו כבר במשחק שהם אפילו שבוע לא התאמנו עם הקבוצה והם לא מכירים אף אחד. אם הם יפתחו אחרי שלושה אימונים זה רק יכול להזיק בקבוצה. מה שהכי יכול לפגוע בנו הוא ההיעדרות של וינסנט אניימה. בלעדיו יהיה לנו קשה בקרית אליעזר".

אלי גוטמן לראשונה תרגל הבוקר את הרכב לקראת המשחק באימון שהיה ארוך מהרגיל. הפועל ככל הנראה תמשיך עם ההרכב שפתח מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר, זאת למרות שמיגל הויוס כבר תורגל היום בהרכב הראשון. כרגע גוטמן מתלבט בינו לבין דני בונדר, אך הסבירות היא שגוטמן לא יהמר על המגן הבוליביאני החדש ועדיין ייתן קרדיט לבונדר שמגלה יכולת טובה מתחילת העונה. דה רידר, שייחשב לזר החמישי של הקבוצה, ככל הנראה ישולב במשחק לפחות במחצית השניה ואם חיפה תוביל יקבל יותר דקות מהצפוי.

למרות השמחה של רוב שחקני הפועל על חיזוק, ישנם כאלה שלא ממש מרוצים מהסגל הולך ומתרחב של הקבוצה. עומרי קנדה כנראה כבר עם רגל וחצי מחוץ למועדון. היום אמר המגן לחבריו בקבוצה כי הוא נמצא במשא ומתן עם סכנין ואמור לעבור לשם עד סיום חלון ההעברות. מעבר לקנדה, האכזבה בעיקר מורגשת אצל מיכאל זנדברג שלאחר החתמתו של דה רידר צפוי לרדת לקצה הספסל. זנדברג, כפי שמסתמן כרגע וקשה להעריך שהדברים ישתנו, לא ימשיך בהפועל בעונה הבאה.

סימן השאלה הגדול שיש הוא בעניין זוראב מנטשאשוילי. בהפועל יעשו מאמצים גם השבוע לצרף חלוץ זר לקבוצה ואם הדבר יצליח מנטשאשוילי יהיה זה שאמור לעזוב את הקבוצה ושי אבוטבול יהיה אמור לקבל דקות יותר משמעותיות בהמשך העונה. אם הדבר לא יקרה, יהיו להפועל כאבי ראש גם מצד אבוטבול שלא מרוצה מהדקות שהוא מקבל מאז שחזר מהפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully