וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה 0:2 את בני יהודה

שחקניו של בלבול שיחקו בדוחא הריק וניצלו את הרחקת אהרונוביץ' כדי לנצח: קאדו (47) וחלאיילה (49, פנדל) כבשו

איך מרגישים כשחוזרים הביתה? על השאלה הזו צריכים לענות שחקני בני סכנין הערב (שבת) כשהם מארחים את בני יהודה באיצטדיון דוחא ללא קהל אחרי שהקבוצה נעדרה ממנו בשבועות האחרונים בעקבות המאורעות מהמשחק נגד אחי נצרת. את ניצחון הבית האחרון והיחיד שלה העונה, השיגה סכנין אי שם במחזור השלישי. מאז היא נמצאת בחיפושים אחרי אחד נוסף, ולאחרונה פשוט לא מסוגלת להבקיע.

הקבוצה של מרקו בלבול הבקיעה שער אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים, ואולי מול בני יהודה הכבויה לאחרונה היא תצליח לשפר את המאזן. האורחים מגיעים אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון ועם הגנה שנחלשה משמעותית מאז יציאתו של דלה איינוגבה לאליפות אפריקה (בלי קשר ליכולת הטובה שמציג מחליפו רן קדוש). איבן גארידו חסר גם הוא אצל גיא לוזון, כאשר בצד השני נעדר עבאס סואן המוצהב.

דקה 2 - ג'קו ערפאת נשלח לכיוון השער, עבר את ניצן אהרונוביץ', שהכשיל אותו מחוץ לרחבה וספג כרטיס אדום, שהשאיר את בני יהודה בעשרה שחקנים.

דקה 44 - חאמד גנאים הרים כדור קשתי אל חאלד חלאיילה, ששיגר פצצה מהאוויר, אבל פספס בסנטימטרים את השער.

דקה 47 - גול! ערפאת הגביה כדור מצד ימין לרחבה, קאדו נגח פנימה מקרוב וקבע 0:1 לסכנין.

דקה 49 - גול! הלחץ של סכנין נמשך כשכדור שהגביה חלאיילה לרחבה נהדף ביד על ידי כפיר אדרי. השופט פסק פנדל לסכנין, אותו שלח חלאיילה פנימה וקבע 0:2 לסכנין.

דקה 52 - אלירן עטר קיבל כדור בתוך הרחבה, העביר את ההגנה של סכנין ומשישה מטרים בעט ברשלנות החוצה.

דקה 82 - גלבאן פרץ לתוך רחבת המארחים, אבל שני מטר מול השער הוא מסר לא מדויק ובני יהודה החמיצה את ההזדמנות הטובה ביותר שלה במשחק.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה (עמאד בדארנה 90), חאמד גנאים, קאדו, אחמד קאסום (עובאדה זבידאת 71), ג'קו ערפאת (רן יצחק 82).

הרכב בני יהודה: רן קדוש, איציק עזוז (לירוי צעירי 65), דין מורי, ניצן אהרונוביץ', כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', מהראן ראדי, אסי בלדוט (ג'ורג' אמסיס 85), פדרו גלבאן, משה ביטון (עוז ראלי 10), אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully