וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר אישר את עסקת לנצ'ה, הכדור בידיים של אלישע לוי

במכבי חיפה הודיעו לסוכנו כי הם בודקים אופציות נוספות, קשר מדרום קוריאה, יאון קי הון, הוצע. לוי מתלבט בין גדיר לארבייטמן

"התנאים של לאסלו לנצ'ה סוכמו במהלך הפגישה בין יעקב שחר לסוכנו הקרואטי. כל מה שנותר כרגע זה לקבל תשובה מאלישע לוי", כך אמר היום (שבת) גורם במכבי חיפה לגבי האפשרות שעסקת לאנצ'ה תצא אל הפועל. בכל מקרה, לאנצ'ה אמור להגיע לארץ ביום שני. בחיפה הודיעו לסוכנו של השחקן כי הם בודקים אופציות נוספות, וככל הידוע במהלך היממה האחרונה הוצע להם קשר ששיחק בנבחרת דרום קוריאה, יאון קי הון, אבל בחיפה אמרו כי אין עדיין החלטה לגביו. מי שעקב אחרי השחקן הוא הסקאוטר, אלון חרזי, במשחק ידידות של נבחרתו לפני שבוע.

ובינתיים עשרות אוהדים ירוקים הגיעו הבוקר למתחם האימונים של מכבי חיפה בכפר גלים, בכדי לעודד את הירוקים לקראת משחק העונה מחרתיים מול הפועל תל אביב. האוהדים הצטיידו באבוקות וברימוני עשן, וגרמו לאווירת משחק חגיגית במתחם, תוך כדי קריאות גנאי נגד הפועל תל אביב.

בחיפה כבר חשים בהתרגשות ומתח לקראת המשחק, ואחד השחקנים אמר היום בסיום האימון: "מאז ליגת האלופות לא היתה חגיגה כזו. יש את אותה הרגשה כמו במשחק העונה שעברה שזה משחק אחד שרוב הסיכויים יכריע את האליפות. נבוא בטירוף כמו למשחק הקודם. נקווה שאחרי המשחק ידעו מי הקבוצה הטובה יותר באמת.".

מעבר לאותה התרגשות, באימון עצמו לא תרגל אלישע לוי את כל ההרכב, כשהוא עדיין מתלבט בין שלומי ארבייטמן למוחמד גדיר. ככל הנראה לוי יעדיף את ההרכב המנצח יותר העונה כשגדיר יפתח על הקו הימני ואילו ארבטיימן יחכה להזדמנות שלו מהספסל. כפי שהסתמן כל השבוע, מי שיתפוס את מקומו של אייל משומר שהורחק מול הפועל רמת גן יהיה עלי עוסמאן שגם החליף אותו במשחק עצמו, שאר ההרכב יהיה זהה לזה שפתח בוינטר.

לאור העובדה שסוכנו של רוני פורוקארה התבטא בתקשורת השבדית שהוא ככל הנראה לא יגיע לקבוצה, בחיפה מחפשים כעת אופציות אחרות, כשאלישע לוי מחפש שחקן ישראלי וזר. במידה ויימצא חלוץ ישראלי, חיפה תחתים קשר זר ואילו במידה ויימצא קשר ישראלי, חיפה תחתים את החלוץ לנצ'ה.

עדכון ראשון: 13:10
עדכון אחרון: 22:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully