וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - הפועל עכו: בריאן חרסיסיץ' סיכם בעכו

צפוי לשוב לקבוצה בה שיחק אשתקד. הליברי מרטין חתם, 3 שחקנים שוחררו. ג'ון גרגורי רוצה ניצחון ראשון (19:00)

ממעמקי המקום האחרון ולאחר 11 משחקים ללא ניצחון תנסה מכבי אחי נצרת לנצח את הפועל עכו (19:00, אצטדיון עילוט להשתוות לה בנקודות ולקוות כי זה יספיק כדי לעלות מקום אחד לפחות. לאחר שבשני המשחקים הקודמים הצליחו להדהים את הליגה - כשחזרו מ-2:0 ל-2:2 בתוספת הזמן מול בני יהודה, וקאמבק בתשעה שחקנים מול הפועל חיפה שהסתיים גם הוא ב-2:2, בנצרת מקווים סוף סוף לסמן וי גם בטור הניצחונות של ג'ון גרגורי.

"היינו צריכים לנצח בשני המשחקים האחרונים ואם נשחק אותו דבר ננצח את המשחק הזה", אמר המנג'ר הבריטי לשחקניו. "היכולת מול בני יהודה, בשילוב הרצון והנחישות מול הפועל חיפה יהפכו אותנו לקבוצה שקשה לעצור אותה". גרגורי ייאלץ להסתדר ללא צמד הבלמים, מוחמד עומרייה ומארק גורמן שהורחקו מול הפועל חיפה. את השניים יחליפו רמי דואני, שהגיע מהפועל תל אביב וצפוי לערוך הופעת בכורה, ומור דהאן.

אם לא די בבלמים, גם יניב לוזון בספק למשחק עקב פציעה בבטנו ורק ביום המשחק יתברר האם הוא כשיר. אם לוזון לא יפתח, יהיה זה טצ'ם נטויה, שהחלים רק לאחרונה מפציעה ויפתח בהרכב. פרט לכך, לא צפוי גרגורי לערוך שינויים בהרכב שהשיג שתי נקודות בשני המשחקים האחרונים.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עמאר, מור דהאן, רמי דואני, מג'ד יונס, שלומי חנוכה, מייקל טוקורה, לוהאב כיאל, יניב לוזון; גיא דיין, תומר חמד.

עכו שיחררה את איתן עזריה, אלי ארליך וחי אטיאס

הפועל עכו הגיעה לסיכום עם בריאן חרסיסיץ', קשר הפועל חיפה ששיחק בקבוצה בעונה שעברה. חרסיסיץ' אכזב את הצוות המקצועי בחיפה ונדרש בשבוע שעבר לחפש קבוצה חדשה שתקלוט אותו. בימים האחרונים הוא ניהל משא ומתן עם עכו על מנת להצטרף לקבוצה וזה הבשיל לכדי סיכום. כרגע, נותר שהקשר יסכם את תנאי העזיבה שלו מהפועל חיפה ואם הדברים יעברו חלק, חרסיסיץ' יצטרף כבר בשבוע הבא לסגל של ירון הוכנבוים.

בעכו היו פעילים מאוד היום והחתימו את החלוץ הליברי בן מרטין, שנבחן בקבוצה. החלוץ, שהגיע שבוע שעבר למבחנים, הרשים את הוכנבוים ולאחר שהיום נפגש עם היו"ר ציון ויצמן, הגיעו השניים להבנות על הצטרפותו לקבוצה. במועדון בודקים עוד אפשרות לצרף חלוץ ישראלי, אבל בשלב זה אין מועמדים מובילים לאיוש התפקיד. עם זאת, שיחררה הקבוצה משורותיה את איתן עזריה, אלי ארליך וחי אטיאס שלא זכו לדקות משחק מרובות.

בתוך כך, סיימה הקבוצה את הכנותיה למשחק בנצרת. הוכנבוים יבצע מספר שינויים בהרכב, כשהמגמה היא לחזור לפחות עם נקודה מהמשחק. הקשר רון בן נחום יוסט לעמדת הבלם במקומו של איציק שירד לספסל, לצידו של גבע ברקאי. את מקומו של כהן בהרכב יאייש אדק מ'בה. בן בנימין יחליף את ג'וני טננבאום בקישור, כאשר ההתלבטות היחידה שיש למאמן כרגע היא לגבי איוש החוד של הקבוצה בין רועי דיין לעומרי אלמקייס.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון, אדק מקבה, בן בנימין, עמנואל אמנגואה, שחר סימנטוב, אושרי גיטא, רועי דיין (עומרי אלמקייס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully